Ultima actualizare: azi, 16:16
Locale

Wizz Air introduce un nou serviciu inovator. Ce este ,,Fare Lock”

Wizz Air, cea mai mare companie low-cost din Europa Centrală şi de Est, anunţă astăzi lansarea unui nou serviciu pentru clienţii săi denumit Fare Lock, ce va permite pasagerilor să “blocheze”preţul şi pachetul de servicii pentru zborul selectat, pentru 48 de ore. Astfel, Wizz Air caută în permanență să sporească experiența de călătorie a pasagerilor și introduce de astăzi o caracteristică unică, creată pentru a satisface cel mai bine nevoile călătorilor WIZZ, tocmai pentru ca ei să poată călători la cele mai mici preţuri.

CE ESTE SERVICIUL WIZZ FARE LOCK

• Fare Lock este un serviciu inovator care le oferă pasagerilor WIZZ posibilitatea de a-și asigura un tarif selectat pentru o perioadă de 48 de ore cu o taxă de 14 Ron (3 EUR) / segment / persoană
• Fare Lock este disponibil pentru rezervările realizate cu mai mult de 7 zile înainte de data plecării sau cu data primului zbor în cazul unui zbor dus-întors
• Fare Lock este disponibil pe wizzair.com și poate fi utilizat pentru rezervări de zbor de dus/sau zbor de întoarcere şi pentru mai mulți pasageri. Zborurile selectate, precum și numele sau numărul de pasageri nu pot fi modificate în raport cu tariful garantat după plata Fare Lock
• Pentru a finaliza rezervarea la prețul garantat de Fare Lock, clienții WIZZ vor trebui să plătească întreaga sumă a tarifului cu cardul sau folosind creditul din contul MyWIZZ, în termen de 48 de ore, prin accesarea paginii My Bookings
• Dacă rezervarea nu a fost finalizată în 48 de ore de la utilizarea serviciului Fare Lock tariful rezervat va fi anulat automat.

BENEFICII IMPORTANTE ALE SERVICIULUI WIZZ FARE LOCK

  • Pasagerii WIZZ pot obţine acum cu uşurinţă cel mai mic tarif disponibil pe orice zbor WIZZ* până când își planifică întreaga vacanță
  • Zborurile selectate cu Fare Lock nu vor fi vândute și prețul nu se va schimba timp de 48 de ore
  • Fare Lock are un preț fix, indiferent de zbor, perioadă sau pachet ales.

George Michalopoulos, Wizz Air Chief Commercial Officer a declarat:“Wizz Air demonstrează din nou angajamentul de a găsi modalități inovatoare de îmbunătățire a călătoriilor pentru pasagerii săi. Noul serviciu lansat astăzi eliminăorice grijă din procesul de rezervare, oferindu-lepasagerilor 48 de ore pentru a-şi finaliza achiziția.Urmând anunțul nostru recent privind gratuitatea bagajelor de mână, vom continua să ne concentrăm asupra modalităților de a veni și mai bine în întâmpinarea nevoilor călătorilor noștri.”

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.