Zece mii de mașini Euro 3 circulă astăzi pe străzile Sătmarului, a declarat astăzi primarul municipiului Satu Mare, Kereskenyi Gabor. Edilul-șef a vorbit și despre cauzele care au dus la această creștere semnificativă de mașini second-hand.
Miile de mașini cu normele de poluare Euro 3 prezente în Satu Mare reprezintă efectul eliminării taxei auto, a precizat Kereskenyi.
Kereskenyi Gabor a avut astăzi o întrevedere cu consilierul de stat în cabinetul primului-ministru, László Borbély, iar printre subiectele abordate s-a numărat revizuirea strategiei de dezvoltare durabilă a României.
,,Am avut astăzi plăcerea să particip alături de domnul consilier de stat în cabinetul primului-ministru, László Borbély, la o întâlnire privind revizuirea strategiei de dezvoltare durabilă a României. A fost o primă prezentare coerentă, izvorâtă din realități și care vizează rezultate concrete.
Mă bucur că Satu Mare a făcut deja pași importanți în acest sens, asta înseamnă că nu am stat degeaba și ne-am făcut treaba. Avem deja aprobat Planul de Mobilitate Urbană, care va sta la baza devoltării municipiului Satu Mare. Cum va arăta orașul peste 5-10 ani? Satu Mare are nevoie de planificare strategică, de o politică coerentă pentru a continua să ne dezvoltăm. Mizăm pe sprijinul domnului László Borbély pentru a îmbunătății această strategie de dezvoltare a municipiului Satu Mare și a o adapta la cea care va fi gândită la nivel național”, se arată într-o postare pe facebook al primarului Kereskenyi Gabor.
As pune taxe mare, care sa se plateasca anual.
Este plin plin orasul de gunoaie, epave vechi, gen Euro3.
Bravo! Premiu nobel pe 2018 ii al tau.
Nu de alta dar chiar esti singurul care pune semnul de egalitate intre norma de poluare si starea tehnica a masinii. Daca ii epava nu trebuie sa treaca ITP-ul, indiferent de norma de poluare.
Ia uitate cat de corecti sunt producatori de masini cand vine vorba de norma de poluare
https://www.transportenvironment.org/publications/dieselgate-who-what-how
Teapa secolului, Dieselgate.
E plin de gunoaie şi de cimitire pe roți de când s-a scos taxa, nu numai Euro 3, mă mir cum au trecut marea lor majoritate de RAR, multe dintre ele sunt aduse din dezmembrări auto, adevărate pericile pe drumurile publice.
Si din cauza cui istetilor?ori credeti ca nu-mi doresc ceva euro 5 – 6 ? Din salariul de 1500 de lei dupa 41 de ani munciti si o pensie de 530 de lei ce poti lua? Si cu un copil de scoala cu multe necesitati si o mama in intretinere. Bravo! A-ti rezolvat problema
Mai frate, cat ,,inteligenta” degajati voi postacii a tot atotstiutorii (culmea prostiei,mereu si mereu aceiasi)pana si in …gradele de poluare.Pai voi ciudatilor,va legati de cetatenii care cat de cat au reusit sa-si cumpere o masina ,ATENTIE pe BAZA LEGISLATIEI in VIGOARE, la data respectiva?Deci nu e nimic iesit din comun…desigur, doar in capul plin de vid al vostru.Apoi uitati-va in jurul vostru, la mijloacele de transport ale;Florisal,Transurban,a firmelor de constructii cu balastiere si fara,a firmelor de transport persoane private…ca sa nu vorbesc de buldozere,escavatoare
,locomotive,vapoare,tractoarele agricole,etc,etc.Asa-i ca acestea nu sunt aduse in discutie,nici de voi si nici smecherii astia care va manipuleaza si va prostesc,scotand din voi ENORMITATI,desigur valabile DOAR inteligente similare.
P.S.1.Totusi d-le Primar, n-am inteles din exprimarea dvs.(cam agramata si cotita dealtfel)(?),,Zece mii de mașini Euro 3 circulă astăzi pe străzile Sătmarului” ?Pai cate Logan-uri nu sunt euro 3?
Sa inteleg ca le pregatiti ceva surprize ,dar desigur nu detineti curajul de expunere PUBLICA directa ?Cam ceva de genul :
-impozite majorate?
-interdictii de circulatie ?
P.S. 2.Ne spuneti ce veti face cu TURBOFUMURILE(scuzati licenta);Florisal,Transurban,a firmelor de constructii cu balastiere si fara,a firmelor de transport persoane private…?Ca sa nu vorbesc de GRADUL si CANTITATEA de poluare a buldozerelor,escavatoarelor
,locomotivelor,vapoarelor si nu in ultimul a utilajelor agricole ca;tractoarele cobinele,grederele,etc,etc.
Astept dle Primar,astept
Stai liniștit, așa în amănunt nici el nu s-a gândit!
Asta chiar e tare, cea mai “verde” și ecologistă companie din județ, Florisalul, este unul dintre cei mai mari poluatori, prin utilajele lor de peste jumătate de secol!
Și mai sunt și alții…
Dar de șoferi ce ziceți ?
dar nu va suparati eu care am masina euro 5 e drept dacie produs in roamnai nou nout din fabrica , si am platit taxa de poluare in 2013 in jur de 1000 euro vi se pare normal????/
Oricum orasul e plin de rable.
Degeaba aduceti tot felul de motive….salar…nu am bani….starea super buna a unei SUV de prin anii 2002…..si asa mai departe.
TAXA NU TREBUIA SCOASA.
Nu iti convine? Nu te opreste nimeni sa treci granita.
La nemți, austrieci sau unguri fii sigur că nu reușești să înmatriculezi o parte din mașinile de la noi. Acolo nu prea merge cu mici atenții. Eventual, poate la unguri.
Acolo sunt reguli si legi si se respecta, nu ca la noi.
Corect Sanyi, nicidecum nu trebuia scoasa taxa de mediu, iar cine vrea rable sa plateasca, precum in strainatate.
În Danemarca taxa de prima înmatriculare (nu știu cum îi spune exact) este exact cât valoarea mașinii ! Așa că danezul merge cu mașini ieftine sau cu bițigli. Și bineînțeles transportul public funcționeză nu ca la noi (vezi Transurban sau CFR).
Boldog boldogtalan megvette a sok szemetet…hulladékot.
uni au facut afacere cu masini aduse din strainatate cumparate cu cateva sute de euro si acii se vand cu mii de euro , nu mi se pare normal treaba asta
Și să nu uităm de mașinile cu volan pe dreapta care numai în Românica e voie să fie înmatriculat fără modificare. Sunt multe și sunt un pericol public.
Toate corhazurile din tarile vecine au ajuns in Romania…daca se va continua cu aducerea lor, in doi ani Satu Mare va fi blocat total
Deja e blocat.
Din ianuarie pana acuma sa blocat, pana atunci treceai in 2 minute podul.
Cand va fi si in Satu Mare ca in Cluj ca nu vei avea loc de parcare in fata blocului doar la 5-10 minute de mers pe jos si loc rezervat vei avea doar la pastele cailor atunci sa va plangeti.
Domn primar, să începeți cu ”mașinile” Transurban și Floerisal care cam toate sunt Euro 0 sau poate 1 !
Oricum nu se vrea cu adevarat eliminarea rablelor pt ca va ramane tot timpul o sursa taxabila. Rablele consuma mai mult combustibil…Daca de maine ar aparea o masina electrica cu 10000 de euro (ceea ce nu cred ca e imposibil de construit la acel pret) o buna parte din populatie ar trece pe electric si atunci cine ar consuma atata combustibil plin de accize.