Ultima actualizare: azi, 21:59

Publicitate

Alegerea unei agenţii SEO, un joc de noroc?

Nu e ușor să alegi o agenție SEO în Romania. De multe ori acest demers se aseamănă mult cu participarea la o loterie.

Cel mai bine să te decizi după ce faci anumite cercetări online despre aceasta, precum ar fi următoarele:

– caută studii de caz publicate de agenția respectivă;

– contactează unor clienți mai vechi pentru a afla de la ei dacă au fost mulțumiți de calitatea serviciilor de promovare digitală de care au beneficiat și dacă acestea și-au dovedit eficiența (măsurabilă în creșterea profitabilității afacerii respective);

– află dacă răspund cu promptitudine clienților antreprenori la întrebările, problemele ce pot apărea pe parcursul colaborării sau nu oferă feedback-ul așteptat;

– verifică foarte serios reputația lor online; motoarele de căutare (mai ales Google și Bing) te pot ajuta cu certitudine în această privință;

– analizează site-ul de prezentare cu mare atenție, chiar printează paginile ce te interesează, pentru că, asemeni unor contracte bancare, s-ar putea ca lucrurile frumoase să fie colorat, cu majuscule și în prima treime a paginii, iar condițiile și avertismentele destinate acelora ce vor să lucreze cu agenția în cauză să fie în partea inferioară a paginii și scrise cu litere liliputane;

– contactează-i telefonic și cere o întâlnire directă, nu online cu reprezentanții agenției digitale respective, pentru a vedea dacă există șanse pentru un parteneriat viitor pe timp mediu și lung;

– cere detalii despre felul în care lucrează la campaniile de promovare (metodele pe care le vor utiliza);

– solicită informații despre vechimea în branșă, despre specialiștii ce vor lucra la proiectul tău (un mic curriculum vitae profesional);

– cere informații despre câte pagini vor fi optimizate pentru prețul pe care îl vei plăti; află și dacă acest preț este unul fix sau unul care va putea să crească ulterior, după achiziționarea pachetului de servicii SEO;

– află dacă pachetul de servicii este unul prestabilit sau poate să fie personalizat în funcție de ceea ce ai tu nevoie.

Dacă afli toate aceste lucruri și agenția dorită îți inspiră încredere poți începe o colaborare cu ea.

Așa vei putea să eviți acele agenții care promit clienților că le urcă site-ul de afaceri pe locul 1 extrem de rapid, fără niciun fundament concret. Și nici nu vei alege o agenție care ia decizii de capul ei, schimbând conținutul unei pagini care funcționează bine, fiind deja optimizată pentru Google, doar ca să vă ia niște bani în plus pe un serviciu inutil care s-ar putea să aibă un efect dezastruos în ce privește vizibilitatea online a paginii în cauză.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.