Ultima actualizare: ieri, 22:20

Locale

Deszăpezirea drumurilor județene până în decembrie a costat 1,8 milioane de lei

Până la data de 31 decembrie 2018, deszăpezirea drumurilor județene a costat nu mai puțin de 1,8 milioane de lei, potrivit unui raport făcut public în cadrul ședinței de astăzi a Autorității Teritoriale de Ordine Publică (ATOP).

Astfel, au fost împrăștiate 11.601 tone de material antiderapant, din care 30% sare și 70% nisip.

Deszăpezirea se efectuează cu 72 de autospeciale, operatorul fiind Tehnic Asist.

 

12 comentarii

  1. Raul Răspunde

    380.000 euro… vai de capul nostru…

  2. y Răspunde

    Cam scump plimbatul ăsta pe degeaba a utilajelor. Când trebuiau să fie pe teren excelau prin absență iar când cu chiu cu vai sau de rușine se sinchiseau să lucreze se plimbau cu lama de deszăpezire ridicată. Mimau lucrul. Dar carburantul, manopera, salariul etc., etc. trebuie plătite că uite cum scrie în contract! Așe se fașe banul!

    • Cristi Răspunde

      Cum le stii tu pe toate…zeule!!!!
      Tu chiar existi???As putea sa te ating???

      • y Răspunde

        Să nu-mi spui că tu nu ai văzut cum “deszăpezeau” utilajele, Sau tu faci parte din categoria celor care văd doar ce li se dă voie.

        • Cristi Răspunde

          Ba am vazut si chiar cunosc destul de bine procedurile.
          Ceea ce nu stiu multi si niciun ziar nu scrie e urmatorul: Fiecare firma se ocupa de treaba ei.
          De exemplu Satu Mare Oras – Florisal
          Drumurile Judetene – Consiliul Judetean prin Tehnic Asist si Drumurile Nationale de CNAIR prin Instal Ros.
          Fiecare masina de deszapezire are un traseu prestabilit pe care merge si isi face treaba…e si normal ca tu care de exemplu mergi pe un drum national sau prin oras sa il vezi pe ala de la Tehnic Asist cu lama pe sus.
          Pe de alta parte deszapezirea drumurilor nu e ca si cum ai deszapezi tu curtea ta acasa!
          Dupa ce s-a curatat cu lama si totodata s-a impastiat sare,trebuie lasata sarea o perioada isi faca efectul pentru care e imprastiata…nu poti da cu sare cu o masina si imediat dupa sa vii cu alta sa dai iar cu lama ca arunci sarea la marginea drumului si nu ai facut nimic…doar risipa de materiale motorina si timp!

          • y

            Am citit cu mare atenție epistola ta. Văd că mai nou te plictisești și ai timp să scrii pe-ndelete. Mă bucur pentru tine. Dar pe Blaga și Goga este orașul Satu Mare, nu? Mașina Florisalului s-a plimbat de mai multe ori (em am văzut de cel puțin 5-6 ori n-am ce face am geamul spre bulevard) cu lama ridicată și avea ce curăța. Ce s-a curățat s-a făcut practic din cauza traficului nu datorită lor.
            PS. Ce ai mai scris acolo știu și eu foarte bine dar parcă nu ar mai fi recomandată împrăștierea sării din cauza coroziunilor pe care le provoacă. Și la caroseria mașinilor și în canalizare.

        • Norick Răspunde

          @y : lasa-l omului sa te atinge…. Unde ma gandesc eu…. 🙂 🙂 🙂

  3. x-ulescu Răspunde

    si e musai sa si le plateasca ?? cine a verificat ? cine a aprobat ? daca nu au facut lucrarea sa nu plateasca !!!

  4. Rodica Răspunde

    Eternul Tehnic Asist ……! Ura , dragnea n-a murit !

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.