După incidentul de rețea, de săptămâna trecută, Orange a decis să-și despăgubească clienții. Compania a transmis scuze și a precizat că va oferi 5 GB tuturor clienților.
Mai mulți clienți Orange au primit zilele acestea un mesaj în care erau informați în acest sens.
„Ca urmare a incidentului de rețea din 27.03.2019 îți oferim bonus 5 GB. valabili până la 30.04.2019. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat și te asigurăm că ne dorim să ai mereu cea mai bună experiență de folosire a rețelei Orange”, transmite Orange.
Reamintim că rețeaua Orange a picat, miercuri, 27 martie, în aproape toată țara, problemele durând mai bine de 45 de minute.
Daca e s-o luam pe principiul corectitudinii , ia luati voi cei 5 GB , va spalati cu ei pe cap si reduceti din costul abonamentelor ! C-asa este corect – nu cu scuze si alte povesti ! Chiar nu stiu la cine tine prosteala asta fara perdea …… Ca noi , abonatii , daca nu achitam factura la timp , nu cred ca o rezolvam cu scuze si mai putin de 5 GB ! Intr-un stat de drept corect si necorupt erati buni de plata ! Nu se trecea cu vederea si cu scuze !