Șeful Inspectoratului Şcolar Județean, Călin Durla, le-a transmis, astăzi, mesaje dure directorilor de şcoli. El le-a spus că se fac controale în şcoli pentru a se verifica modul în care sunt pregătite clădirile pentru primirea elevilor. Acesta a atins şi unele probleme ale sistemului.
O problemă ridicată de acesta a fost cu privire la modul în care sunt trataţi elevii la unele şcoli.
“Cel mai imporant lucru este ca elevii să se întâlnească cu profesorii în timpul şcolii. Se practică, se ştie, sunt anumite şcoli în care elevii din clasele terminale vin mai rar la şcoală pentru că ei se pregătesc pentru admitere. E clar. Corect! Dar oare nu se pot pregăti la şcoală? Aşa că puneţi-le şi absenţe, că poate vin mai repede. Orele de dirigenţie să fie făcute conform programului, sunt ore extrem de importante, de multe ori nu se fac”, le-a transmis Durla.
El le-a mai spus să îşi îmbunătăţească relaţia cu autorităţile locale.
“Nu trebuie să fie dragoste, de niciun fel, dar colaborare trebuie, mai ales în ce priveşte investiţiile”, a spus Durla.
Şeful IŞJ va urmări personal distribuirea personalului nedidactic.
“Urmează o echilibrare de personal pe zona de învăţământ nedidactic şi auxiliar, şi mă voi ocupa personal de acest lucru. Pentru că aici oricâte rugăminţi am avut, lumea îmi semnalizează că nu este o repartizare echilibrată şi echitabilă a personalului nedidactic şi auxiliar. O ştiţi şi dumneavoastră. Ce este foarte interesant, că numărul de copii scade, automat numărul de norme didactice scade, dar solicitările pentru personal nedidactic nu numai că scad, ba chiar cresc. Puneţi-vă întrebări de ce, atunci când faceţi solicitări. În următoarele două luni mă voi ocupa personal de această chestiune”, a spus Durla.
Preluarea știrii se poate face doar cu citarea sursei!
Un puf de parfum pe căldura asta tine câteva minute .
Durla e cel mai corupt insepctor scolar general din istorie!
Cineva s-a trezit cu fața la pernă și coborând din pat a călcat în oliță sau a luat un f@tai de la centru și acum dă cu plăcere mai departe. Simplu. Eu aș desființa cum au făcut în Finlanda în cadrul reformei în învățământ IȘ. Sunt total pe lângă. Acolo administrația locală a preluat coordonarea, finanțarea și face strategia. Ei știu sau ar trebui să știe de ce specialiști avem nevoie pe plan local. Ce treabă are Bucureștiul? Oricum îi doare undeva de noi.