Ultima actualizare: azi, 22:15

Locale

FOTO. Noul sediu al Prefecturii, finalizat în acest an. Condiţii europene pentru sătmăreni

Noul sediu Prefecturii Satu Mare, unde se vor muta şi serviciile de paşapoarte şi înmatriculări, urmează să fie finalizat în acest an. Potrivit prefectului Radu Bud, lucrările la clădire sunt realizate în proporţie de 70%, estimările fiind că toate lucrărie se termină în acest an.

“Au mai rămas de făcut finisaje interioare, instalaţiile sunt realizate, mai trebuie montate obiectele sanitare, lifturile. Exteriorul clădirii este aproape finalizat. Vom încerca să realizăm recepţia undeva în vară sau în toamnă”, a spus prefectul.

Noul sediu al Prefecturii va avea trei etaje, relaţiile cu publicul fiind la parter.

“Clădirea este gândită pe un nivel european. La parter va fi relaţia cu publicul, o zonă open space cu pentru permise, paşapoarte, sala de examinări pentru permise, unde sătmărenii îşi vor putea rezolva problemele corect, rapid, în condiţii civilizate”, a spus Radu Bud.

La etajul I al clădirii va fi serviciul de înmatriculări şi cel juridic, la etajul II serviciul de paşapoartele iar la etajul III va fi conducerea instituţiei.

Clădirea mai are un amfiteatru de 220 de locuri, o sală de videoconferinţe de 80 de locuri, parcare la subsol.

Lucrările au început în anul 2017 pe str. Cuza Vodă, pe locul unei structuri lăsată în paragină. Finanţarea este asigurată de către Ministerul de Interne. Momentan nu se lucrează pe şantier, însă se estimează că lucrările vor fi reluate de la începutul lunii februarie.

9 comentarii

  1. Nha Răspunde

    Sa vezi haos cu circulatia , parcare ioc ca noi nu stim de mersul pe jos si vrem cu masinile pana in institutii daca merge , vai de capul nostru .

    • y Răspunde

      @Nha, nici nu trebuie să te duci tu cu treaba ta ca să fie haos. Îți dau un exemplu foarte simplu: teleconferință cu toți primarii și instituțiile publice implicate să zicem în organizarea alegerilor. Asta face vreo 60 de mașini numai din partea primăriilor și încă vreo 8-10 din partea instituțiilor, cel puțin. Străzile Al.I.Cuza și Mircea cel Bătrân vor fi în veci și de-a pururea blocate. Să nu am dreptate.

  2. obiectiv Răspunde

    Ce probleme rezolvă prefectura? Nici una! Eu am apela de 3 ori la ei şi vă spun sincer că acolo e un ,,loc de dat cu capul”. Nişte incompetenţi ce populează instituţia ce n-ai mai văzut.

  3. Mihai Răspunde

    Da miscativa odata cu inaugurarea, ca deja fostu consilier de prefect, piticu erotic tremura de nerabdare sa inchirieze beciu pt firme de inmatriculari.

  4. Observator Răspunde

    Daca faci ceva nu-i bine. Daca nu faci nu-i bine. Important este ca s-a terminat o cladire ce era de rusine in oras . Va fi de folos comunitatii . Urmatoarea lucrare dle Prefect ?

    • y Răspunde

      Instituția respectivă nu are loc destul acolo. Reglementările de urbanism minime amintite de mine sunt valabile din 1996 și sunt valabile pentru toată lumea! Mai ales pentru Prefectură care are rolul de a veghea peste instituțiile deconcentrate subordonate. De aia arată orașul ăsta așa că se lucrează pe linia de minimă rezistență, apoi după o vreme de trezim că o investiție recentă încurcă după foarte scurt timp dezvoltarea orașului.

  5. mmmss Răspunde

    80 de locuri de parcare la subsol, cam putin…vor fi ocupate tot timpul de angajati…restul sa parcheze in aer :)))

    • Unu' Răspunde

      N-ai înțeles! Cele 80 sunt locuri în sala de videoconferințe!!! Locuri de parcare la subsol or fi câteva, dar sigur nu 80! Și, oricum, funcționarii nu vor parca jos ci musai în drum, ca să arate pe față disprețul față de legile a căror respectare ar trebui să o vegheze!

  6. Matrozul Răspunde

    Parcarea subterana va fi depozit pentru tigarile de contrabanda.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.