Ultima actualizare: ieri, 20:57
Locale

REVOLTĂTOR. O mămică împreună cu fiul ei de doi ani, dați afară din avionul Luton – Satu Mare

O mămică și un copil de doi ani au fost dați afară din avionul de pe ruta Luton – Satu Mare pe motiv că fiul ei de doi ani plânge:

„Eu și fiul meu în vârstă de doi ani am avut cumparat bilet de la Luton – Satu Mare, astăzi la ora 7:15. Am fost dați afară doar eu și fiu meu din avion dupa aproape 2 ore mai exact 1:40” a precizat mama pe facebook-ul personal.

Totul a început de la ocuparea unui loc pe scaun. Înainte de a decola avionul, o stewardesă de la compania de zbor Wizzair i-a spus mamei să își pună copilul pe scaunul lui. Mama a încercat să pună copilul pe locul acestuia, însă acesta a început să plângă și dorea să rămână în brațele mamei:

„imi iau fiul in brate il calmez si incerc sa ii explic si sa il așez in scaun” a mai precizat mămica. Peste câteva minute, alte trei persoane insistă ca mămica să-și așeze fiul pe scaunul lui, dar acesta s-a panicat și mai tare: „Copilul văzând ca toată lumea se uita la el și alte 3 persoane ne înconjurase, ce sa vezi mai mare panica a încercat sa iasă mititelul pe sub centura sa vina în brate la mine.”

Într-un final copilul a reușit să se calmeze și a ocupat loc pe scaunul lui. La un momendat apare managerul firmei de transport. Acesta le spune mamei și copilului să se ridice și să vină după el. Mama îngrijorată îl întreabă „Care este cauza?” iar acesta spune:  „aveți fisa medicala de la baiat , ati fost cu el la medic are ceva probleme cu nervii?” și ulterior îi debarcă din avion pe mamă și copil:

„pana la urma tot ce am avut in avion si pe scaun au adunat ei .(Nu m.au lăsat sa imi iau lucrurile ) Am fost dusa in Aeroport si lăsată acolo cu copilul de 2 ani treaz de la 4 dimineata nedormit , nemâncat urma sa mancan in avion și sa ajungem acasă la familie!”  precizează mama.

Contactată de reporterii PortalSM, aflăm că avionul în care se aflau, urma să decoleze. Managerul a sunat pilotul să oprească avionul pentru a-i debarca pe mamă și copil. În acest moment cei doi au luat microbusul pentru a ajunge înapoi în țară.

Un martor care a fost în avion:

„Am fost si eu pe acel zbor si am ramas socata cand am auzit ca o sa ii dea afara din avion pentru simplu fapt ca copilul era speriat, agitat si obosit si nu vroia sa stea pe scaunul lui. Normal ca un copil de 2 ani cand este agitat si speriat si toate cele si ii mai inpui sa stea unde zici tu si cand vede si atati oameni starini langa el face si mai rau. Nu stiu ce sa zic am ramas socata. Am mai zburat de numarate ori cu Wizz si pana azi nu am auzit sau vazut asa ceva. Plus ca era mama singura cu copilul. Iarsi dupa copilul sa linistit nu aveam nimic statea cuminte pe scaunul lui si se uita pe telefon. Rusine sa le fie la Wizz pentru ce au facut azi. Nu mam asteptat sa se ajunga pana in stagiul sa scoti mama cu copilul de doi ani afara din avion. RUSINE!!!!!” precizează Irina M.

Acest caz a fost foarte răspândit în mediul online, ajungând la sute de distriburi și comentarii.

 

 

31 comentarii

  1. Szalma Jack Răspunde

    Sa dea compania de kkt in judecata,si clar o sa castige !!Asta nu era un motiv de a debarca din avion o mama si un copil speriat !!Sa ceara despagubiri un milion de euro si pentru faptul ca i-au traumatizat copilul !!

    • Vulpea bi-polara Răspunde

      Draga szalmajack, doar taxa de timbru ar fi de 52380 lei. Crezi ca cineva care are atatia bani pe card nu-si poate tine in frau odoru, zboara cu vizu, si se face de kkt prin ecosistemu virtual?

  2. Vulpea bi-polara Răspunde

    Bilet o avut cucoana?

  3. Ardeleanul Răspunde

    Vulpe bi-polara dupa mintea ta cum crezi ca a urcat doamna cu copilul in avion. Normal ca a avut bilet,cum crezi ca a trecut de toate controalele pâna în avion

    • Hmmmm Răspunde

      Iti dai seama ce intreaba canidae? Daca a avut bilet 😂😂.

    • Vulpea bi-polara Răspunde

      Vroiam doar sa fiu sigur. Inseamna ca mamicutza o citit si conditiile de calatorie, inclusiv cele privind deranjul adus celorlalti pasageri. Credeti ca wizz si-a tinut doua ore avionul la sol, si-o reprogramat alte zboruri si a riscat sa plateasca despagubiri de intarziere la peste 200 de pasageri doar pentru ca acel copchil era “nazdravan”? Or facut o data greseala sa primeasca un val de reclamatii, intemeiate, de la pasagerii deranjati de taragotistul local, le-o ajuns experienta. Mamica cu pricina probabil no inteles ca, daca nu se comporta normal (normal din pct de vedere a conditiilor de calatorie) e poftita jos, cu tot cu odoru ei. E simplu, astea-s conditiile. Le accepti bine, nu le accepti mergi cu trenu.

      • ... Răspunde

        Regulamentele sunt regulamente. Oare copilul de 2 ani nu a citit temeinic acest regulament? Nu-i frumos! La o companie aeriană care se respectă una dintre stewardese putea să se joace cu copilul sau să îi distragă atenția. La sfârșit toată lumea era mulțumită inclusiv ceilalți pasageri. Drumul e de două ore jumate, nu e chiar așa mult. Se poate că acum i-a deranjat copilul dar nu se știe niciodată ce aduce viața și poate vor fi nevoiți să călătorească cu nepotul propriu din dotare. Măcar vor ști că nu se poate la această companie.
        PS. Am călătorit destul cu avionul și cu diverse companii aeriene. Dar companiile aeriene românești sunt la coada clasamentului. Cred că dacă se putea ar vinde locuri și pe aripă.

        • Vulpea bi-polara Răspunde

          Nu copchilu trebuia sa-l citeasca, ci maica-sa. Iar de vandut bilete, nici macar cele de la coada clasamentului nu vand mai mukte bilete decat are avionul din constructie.

        • Vulpea bi-polara Răspunde

          PS. Wizz e compania ungureasca, iar daca vb de companii romanesti foloseste singularul, pt ca e una singura, Blue Air :).

          • ...

            Tarom, cea care înghite un sfert din bugetul țării ce plm este? Nu românească?

          • Sasha

            Esti celalalt EU al meu pe care il cautam. 😥😥😥m-am emotionat.

      • Ion Răspunde

        Sau cu vaporul!

  4. s Răspunde

    szalma gzeki, esti si proasta si rea, cum poti sa traiesti ?

  5. Manea Răspunde

    Trebuia sa luati atitudine in avion si sa coboare toata lumea . Numai asa ii invatati sa se poarte

    • ... Răspunde

      Cine? Negrii de pe plantație? Solidaritatea e după ei pentru fraieri. Ei este jmekeri.😱🤮

      • Vulpea bi-polara Răspunde

        Cum naiba sa fii solidar cu cineva care se crede in avionu lui tatsu, si pe deasupra te mai si deranjeaza? Si asa demoazela le-a luat doua ore din viata, timp.in care au asteptat-o sa-si ia catrafusele si sa mearga la autogara.

        • ... Răspunde

          Atâta “toleranță” și “răbdare” se întrezărește din comentariile tale că deja mi-e milă de familia ta. Sper că nu ai copiii ori nepoți. Asta spre binele lor. Tu pe persoană fizică nici copil mic nu ai fost? Ai uitat tot? Sau te-ai născut direct măgar?
          Reține un lucru. S-ar putea să ai nevoie de compasiunea concetățenilor tăi. Nu știi niciodată ce îți aduce viața. Ei, în situația dată să nici nu te aștepți de la nimic bun de la ceilalți din jur! Vei primi exact ce ai “dăruit” acum. Tu încă te simți în regnul animal.

          • Manea

            Bine punctat . Eu am venit cu Ryanair pe Barcelona – Budapesta langa o mamica (unguroaica) cu o fetita de 2 ani jumate si un baietel sugar . Vorbeam cu ea in spaniola . LA un moment data fetita s-a plictisit si nu prea statea locului iar mamica nu mai stia cum sa faca ptr ca avea si sugarul in brate . M-am oferit sa o ajut si asa am zburat aproape o ora jumate cu piciul in brate (noroc ca a dormit) . La Budapesta i-am inmanat copilul cand a luat carutul inapoi apoi am ajutat-o la bagaje . La iesire au preluat-o parintii ei si m-au intrebat unde merg in Budapesta ca vor sa ma duca cu masina . Le-am zis ca eu ma duc la romanica si ne-am luat la revedere ca niste cetateni bine crescuti si educati .
            Multi se enerveaza cand plang copii in avion dar putin inteleg ce se intampla . Luati o sticla de apa plata inainte sa urcati in avion , beti 3 sferturi din ea si apoi o inchideti la loc . Observati ce se intampla cu presiunea din interiorul sticlei pe parcursul zborului , de la decolare pana la aterizare . Cam asta se intampla in urechile micutilor si din cauza asta unii plang . Ar trebui sa fim mai toleranti si , daca nu pueam sau nu vrem sa ajutam , cel putin sa nu blamam

          • ...

            @Manea, felicitări pentru comportamentul civilizat! Se vede că ai primit educație. Felicitări!👏👏👏
            Și așa-i că nu a costat mult? Drumul de Barcelona-Budapesta e de vreo 2 ore și un pic, ceva asemănător ca și cursa Londra-Satu Mare.

    • Vulpea bi-polara Răspunde

      Pai coborau toti daca aia mai ramanea cu odoru ei urlator.

      • Milițianul Răspunde

        Vulpe, du-te naibii și te tratează la spitalul unde a lucrat Enătescu, la ăla cu probleme serioase ca ale tale…

      • Sasha Răspunde

        Vulpea bi-polara esti celalalt EU al meu? Ca gandesti ca si mine. 😏😏😏😏

    • Sasha Răspunde

      Hahaha cobora cucoana cu odorul ei rasfatat. Eu am platit, m-am urcat si vreau sa ajung la destinatie.

  6. Garuboz Răspunde

    Mai hulpe cu o putut muicata sa fate asa spurcaciune?

  7. ... Răspunde

    @Manea, mulțumesc pentru apreciere. Unii încă nu pricep că înainte de a fi “oameni importanți și grăbiți” toți suntem OAMENI și PASAGERI. Sau mă rog, măcar ar trebui. E valabil și pentru șoferii grăbiți. Când urcăm în avion sau la volan avem un scop. Vrem să ajungem din punctul A în punctul B. În ziua de azi nu strică un pic de omenie. Nu știi niciodată când vei avea și tu nevoie.

    • Vulpea bi-polara Răspunde

      Manea o punctat foarte explicit ca aceea fetita nu s-a “agitat” in timpul manevrelor de decolare, ci in timpul zborului. Ceilalti comentatori fie amesteca mere cu pere, fie nu fac diferenta.

      • ... Răspunde

        Cineva ți-a recomandat călduros să îți reiei tratamentul și nu eu am fost acela. Tu nu suferi numai de tulburare bipolară. Sincer.
        În încheiere doar atât că nu te costă mare lucru să fi uman doar că se pare că la unii este ceva imposibil. Așa cum este protocol la decolare este protocol și la copiii mici. Nu e nici primul și nici ultimul copil care este nevoit să călătorească. Și eu am zburat și nu o singură dată și cu copiii mici. În mod interesant nu am întâmpinat astfel de probleme. Stewardesele m-au ajutat. Bine, nu era ditamai Wizzair. Era Turkish Airlines, KLM. Cel mai mult am fost mulțumit de TAP.

        • Sasha Răspunde

          Nu cumva tu esti mamica din povestioara? Una cu nume miez de nu stiu ce? Aia de crede ca ea e miezul si copilul ei motul? Si ca merita toata atentia. Hai si lasa-ne. Cine si-a facut copii sa si-i creasca, cine nu sa nu-ti doreasca.

          • ...

            Viața mea nu am fost la Londra. Copii mei dealtfel sunt sigur că sunt mult mai educați decât majoritatea celorlalți. Mai și salută! Îți dai seama? Dar nici nu trebuie purtați pe palmă.
            Te rog să recitești ce am scris. Poate pe copil l-au apucat istericalele, zic poate. Dar e copil mic! Se mai întâmplă. Dar asta nu înseamnă că stewardesele nu trebuie să se poarte omenește. Teoretic de aia sunt acolo, nu? Nu cred că aplicând rigid nu știu ce protocoale rezolvăm ceva. Am preluat de la UE protocoalele astea tâmpite. Apoi moare omul la poarta spitalului până termini protocolul.😱🤮

  8. radical2 Răspunde

    doar Wizz Air puta face asa ceva ! :)) Companie de kkt.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.