Lucrările la drumul județean care face legătura între Satu Mare și Botiz au fost finalizate, însă o porțiune continuă să le dea mari bătăi de cap șoferilor. Este vorba de zona de lângă trecerea la nivel cu calea ferată, care se află într-o stare dezastruoasă.
Centura de la Botiz a fost modernizată, însă nu în totalitate. Porțiunea de drum din zona trecerii la nivel cu calea ferată continuă să rămână ignorată. Pe lângă un crater ce a apărut în mijlocul drumului, șoferii trebuie să ocolească și alte găuri ce și-au făcut loc în asfalt, iar denivelările sunt și ele prezente.
Se pare că nimeni nu se face vinovat, iar cei care trec prin zonă nu pot face nimic altceva decât să fie atenți.
Pataki sa-ti fie RUSINE!
Legenda spune ca Pataki nu a putut dormi din cauza aceste gropi si de rusinea ce i-a fost generata.
pai el nu umbla acolo , va merge in anul 2024 cand are nevoie de voturi nesimtitul.
Poate ca apartine CFR-ului. Mai degraba asa cred. Asa era si la trecerea catre Baia Mare in Botiz. Iar de CFR ce sa mai pomenesti.
Luati-l pe dobitoken de aici !
Vreau si in gura si in an@l. vreau peste tot.
Si in Cartierul Carpati 2, pe strada Dorna au lasat niste gropite in asfalt. Cine a facut receptia cu o mana si-a inchis ochii, cu cealalta a luat. Nu e nimic nou. Pacat ca platim taxe si impozite chiar degeaba.
S-a gândit CFR mult și bine și după profunde cugetări a ajuns la concluzia ca pentru siguranța circulației va păstra “tranșeele” antitanc existente în drum în preajma căii ferate. Doară așa oamenii vor mai încetini măcar în preajma crucii Sf.Andrei că altfel nu prea sunt siguri de asta!😱😪😭😤 Noahh!!! Ce așa mare filozofie!!!
Daca in occident faci asa ceva,kaput lucrari,te pune sa platesti pana-ti vine acru de la stomac,si nu mai ai voie sa asfaltezi decat la tine in curte ca sa te inveti minte.Daca cei care conduc urbea ar avea pe proprietatile lor astfel de,,meseriasi”credeti ca i-ar plati?…nicidecum,dar pentru ca nu platesc de la ei,din buzunarul lor,o fac in folosul lor si al acestor,,mesteri strica”.Si ii mai aud pe unii ridicandu-i in slavi ,,pe astia”ca-s mai buni,,ca aia”…da de unde?!nu-s mai buni dar nici mai rai,sunt la fel!!!He,he,he.S-ar putea ca cei care se ocupa cu asa zisa reparatie de drumuri sa aiba chiar ei….service-uri auto si vulcanizari….prietenii stiu de ce!
Eu am impresia ca pe o distanta de nu stiu cati metri de calea ferata nu au fost lasati de CFR sa se faca lucrari decat eventual cu avizul lor. Si cum acest aviz se capata extraordinar de greu a fost lasata balta portiunea aia. Nu e OK dar in tara asta zici ca orice e posibil.
Mai degrabă aşa a fost cum zici.
@urbanism. Asa e. A fost propus ca sa fie iarasi intrarea de pe Botizului pe Calea Traian peste sinele de calea ferata, ca si asa rar trec pe acolo trenuri in zilele de astazi. Dar nu se poate pentru ca CFR nu a dat voie, ca ei fac acolo miscari. Atunci iti dai seama cu cine vrei sa faci un pas inaite.
Ardelean fals bine te-ai caracterizat cap gol si prost, dar tie mai bine ti-ar fi dincolo de Petea sa nu zici de tisa
Nici nu mai stiu care sunt. Dar sunt prost nah aia este unul sigur..
ba da au avut voie sa fac,a Ovidiu Sighi – a semnat pentru
Rrumania de 100 ani.
Norick asta zic eu ca îi o lucrare tipic ungureasca, la ce conducere are judetul. Asa ca mai usor cu jignirile, cine stie ce boschetar esti si tu cam cu tot cu natia voastra.
Macar eu sunt un prost, si ma leg pentru orisice de huni. Ca asa vrea capul meu gol si prost.
Sa vedeti cum arata dj 193 care a fost reabilitat anul trecut de doua ori . E praf si urmeaza ingheturi.
Azi erau doua masini cu rotile sparte in craterele de pe drumul proaspat reabilitat
Speram ca vor rezolva in curand.