Ultima actualizare: azi, 21:59

Publicitate

8 motive importante pentru a deschide un magazin online

Pandemia Covid-19 a fortat multe companii sa treaca in mediul online pentru a supravietui iar companiile care vindeau deja online si sa isi dezvolte prezenta prin abordarea de noi tehnici de vanzari.

Avantajele comertului electronic nu sunt intotdeauna evidente pentru afaceri mici insa cu toate acestea exista cateva avantaje majore in lansarea unui magazin online.

Care este solutia potrivita pentru magazin online?

Aveti in plan sa deschideti un magazin online? Puteti vinde oriunde, oricand si sa urmariti afacerea dvs. crescand. Veti oferi clientilor dvs. confortul de a cumpara produsele dvs. online si personal.

O varianta frecvent aleasa este WooCommerce, un software gratuit utilizat de milioane de magazine online. Este foarte usor de personalizat si administrat, oferindu-va sansa de a avea un magazin online cu adevarat unic pe care il puteti gestiona fara a avea nevoie de cunostinte avansate de programare.

Pentru magazine online Wocommerce cu performante maxime este important sa alegeti un serviciu de gazduire WooCommerce care sa asigure o viteza rapida de incarcare a magazinului dvs. indiferent de dimensiunea lui, de numarul de produse sau de trafic.

Iata cateva motive excelente pentru a lansa un magazin online:

1. Produsele dvs. sunt disponibile 24/7

Un magazin fizic va da posibilitatea sa oferiti clientilor sa intre in contact direct cu produsele pe care le vindeti insa este deschis doar intr-un interval limitat. Un magazin online insa va deschide oportunitati spre mai multe vanzari deoarece clientii nu trebuie sa se deplaseze la magazinul dvs. pentru a ridica produsul sau pentru a studia oferta dvs. Clientii pot cumpara la orice ora, iar produsele sunt livrate la usa acestora.

2. Ajungeti la un public nou cu ajutorul motoarelor de cautare

Pe langa branding si crearea de relatii cu clientii un magazin online va creste traficul catre website-ul dvs. prin intermediul motoarelor de cautare. Atunci cand clientii potentiali cauta un produs pe care dvs. il comercializati rezultatele respective vor aparea in cautarile lor.

3. Costuri mai reduse

Avand o prezenta online puteti evalua cat de populare sunt articolele dvs.  si veti putea extinde gama de produse, in general cu costuri  mai reduse. Nu aveti nevoie de personal suplimentar, publicitatea si marketingul sunt mai putin costisitoare, nu aveti vehicule de intretinut.

4. Targetarea vanzarilor

Cunoscand ce produse cumpara clientii dvs. puteti targeta interesele acestora prin comunicare si marketing. In plus, puteti utiliza aceste informatii pentru planificarea vanzarilor, a ofertelor si a reducerilor la produse si servicii.

5. Prezentati cele mai bune produse

Cand aveti produse care s-au dovedit a fi cele mai bune (vandute) din categoria lor si care stiti ca le vor placea clientilor scoateti-le in evidenta in magazinul dvs. online pentru a facilita gasirea lor. Daca  clientii dvs. au achizitionat in mod frecvent anumite produse din magazinul dvs. online si au fost multumiti vor fi si altii care pot beneficia de ele – tineti cont de popularitatea lor.

6. Imbunatatiti experienta clientilor

Oferirea in continuare de servicii de calitate prin intermediul magazinului dvs. online pentru a inbuntatati experienta clientilor si a crea o conexiune mai buna cu marca dvs.

Internetul va permite sa raspundeti tuturor intrebarilor, sa rezolvati dilemele consumatorilor, economisind timp. Puteti crea prezentari video, detalia specificatiile produselor sauprezenta o lista cu intrebari frecvente pe care clientii le adreseaza. Prin prezenta online le oferiti clientilor informatia de care au nevoie si cel mai important, atunci cand au nevoie.

7. Posibilitatea de a testa inainte de a cumpara

Aveti un mare avantaj daca detineti atat un magazin fizic cat si unul online. Puteti oferi mostre de produse gratuite clientilor indemnandu-i sa comande din magazinul fizic sau online, dupa preferinta.

Veti construi  marca dvs. si veti genera mai multe vanzari daca clientii dvs. apreciaza mostrele oferite gratuit. Este  o modalitate excelenta de a primi feedback cu privire la oferta dvs. de produse.

8. Cresteti gradul de constientizare a marcii

Brand awareness reprezinta gradul de familiaritate pe care consumatorii il au cu un anumit brand. Aceasta include numele, sigla, motto-ul sau orice caracteristici definitorii pe care publicul le asociaza cu un brand.

Clientii cerceteaza mai intai online indiferent daca fac o achizitie online sau dintr-un magazin fizic. A avea o prezenta online va ajuta sa va asigurati ca potentialii clienti gasesc informatiile despre produsele dvs. si sunt capabili sa faca comparatii. Cand efectueaza o cautare de produse online, doriti sa fiti listat printre cele mai bune rezultate.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.