Noul pod din municipiul Satu Mare a început să crape înainte să fie recepţionată lucrarea. Mai concret, asfaltul aşezat de câteva săptămâni a crăpat deja în zona îmbinării plăcilor de rezistenţă.
“Am urcat zilele trecute pe noua centură a orașului, pe podul peste Someș mai exact, unde deja se găsesc crăpături in asfalt. Crăpătura se află chiar deasupra digului de pe malul stâng al Someșului. Întradevăr, crăpătura este chiar în locul unde se îmbină cele 2 plăci, dar totuși, centura nu a fost dată încă în folosință și sunt crăpături”, ne-a transmis sătmăreanul care a realizat fotografiile.
Din câte se vede, lipsesc rosturile de dilataţie.
De-a lungul timpului au fost mai multe reclamaţii care ridică semne de întrebare cu privire la calitatea lucrărilor.
Autorităţile s-au lăudat în repetate rânduri cu stadiul lucrărilor. Termenul de finalizare a fost prelungit. Anul trecut s-a promis deschiderea tronsonului cuprins între drumul Careiului şi drumul spre Petea, însă ulterior s-a anunţat că acest lucru nu este posibil.
Varianta de ocolire a municipiului Satu Mare are o lungime de 19,540 km. Traseul variantei de ocolire se desprinde din DN 19A (km 41+900), acesta fiind km 0+000 al proiectului. Pentru racordarea la reţeaua stradală a Municipiului şi la zona industrială din această zonă, a fost prevăzut un nod rutier complex, care va intermedia transferul fluxurilor de trafic spre şi dinspre Bulevardul Cloşca / DJ 194 şi strada Dorobanţilor.
Citeşte şi: