Ultima actualizare: ieri, 21:31
Locale

Guvernul acordă un ajutor de stat de 7 milioane lei Aeroportului Satu Mare

Aeroportul Internațional Satu Mare a primit un ajutor important de la Guvernul Ciucă. Șapte milioane de lei vor fi alocați aeroportului.

,,Activitatea aeroporturilor a fost una dintre sectoarele cele mai afectate de pandemia de Covid-19, traficul aerian fiind restricţionat în toată Uniunea Europeană, inclusiv în România, din cauza măsurilor aplicate în vederea diminuării impactului tipului de risc. Au fost restricţii de zbor, restricții la trecerea frontierei, iar Aeroportul Satu Mare a suferit pierderi importante în acești aproape doi ani”, a declarat deputatul sătmărean Adrian Cozma.

Potrivit unui comunicat al Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei, actul normativ prevede următoarele alocări:

– Aeroportul Cluj – 9.000.000 lei;

– Aeroportul Iaşi – 6.530.000 lei;

– Aeroportul Sibiu – 6.655.000 lei;

– Aeroportul Craiova – 8.730.000 lei;

– Aeroportul Bacău – 7.972.000 lei;

– Aeroportul Suceava – 3.657.000 lei;

– Aeroportul Arad – 7.900.000 lei;

– Aeroportul Maramureş – 8.500.000 lei;

– Aeroportul Oradea – 8.800.000 lei;

– Aeroportul Satu Mare – 7.000.000 lei;

– Aeroportul Târgu Mureş – 5.984.000 lei;

– Aeroportul Tulcea – 3.310.000 lei.

10 comentarii

  1. Farcau Răspunde

    Aeroportul Satu mare este un cimitir de bani , o fântână fără fund… beneficii 0

  2. altu fără bmw Răspunde

    Vedeți măi așa se face! Anulăm mai toate cursele, mai puțin cele importante către București și restul se susține din ajutoare! Ce afacere! De ce să ne strofocăm dacă se poate și așa? Iar restul să facă bine și să stea la coadă la Petea! Nu?

  3. Anghel Răspunde

    In exterior jalnic, pe interior sí mai rau spatiu mic, vara dezastru, conditii sub orice critica, in anii 80 era mai civilizat

  4. Satmarean 1 Răspunde

    Unii ar dori sa circule avionul cand au diasporezii chef. Cand au fost zboruri spre Londra, Roma…nu erau pasageri,acum normal ca stau la coada la Petea.

    • altu fără bmw Răspunde

      @Satmarean 1. Aici nu e vorba numai de drumurile externe, aici e vorba și de managemenet defectuos. Anul ăsta nu a funcționat deloc cursa către Constanța care anul trecut era mereu superfull. La diasporezi veci nu va fi bine. La ei acasă refulează cei 11 luni de înghițit rahaturi din partea celorlalți de acolo. Dar puțin îmi pasă de ei. pe mine mă deranjează că aeroportul merge din ce în ce mai prost și este resuscitat prin bani publici în loc să își facă treaba. Noroc cu megacursa aia cu evreii din New york care s-au dus la Sighet. Altfel nu era ce să scrie în raport pe anul ăsta. Dar nici asta nu e meritul managementului, asta să fie clar. Eram doar cel mai apropiat aeroport aproximativ funcțional de destinație.

      • Dodiq Răspunde

        Ca de obicei la obiect si corect

      • radical2 Răspunde

        De ce ai tine un eroport intr-un oras atat de mic si cu o putere de cumparare slaba. Asta e marea problema. Nu managementul defectuos. Curse sunt si au fost destul de multe raportat la potentialul zonei. Cand ai Aeroport la CJ, Oradea, Debrecen sau Baia Mare. La ce mai trebuie sa sustii un aeroport in sm?

        • altu fără bmw Răspunde

          Ar fi și alte motive și nu neapărat economice. Dar asta înseamnă că acel câștig financiar vine și mai greu. Baia Mare în actuala conjuctură nu-și justifică aeroportul nici măcar atâta cât noi. Ar trebui să se schimbe optica managerială pentru că nu avem cum să concurăm cu Oradea, Cluj dar mai ales cu Debrecen! Nici măcar nu merită să pornim o discuție în acest sens!

  5. Lili Răspunde

    Sa intelegem ca aeroportuurile din Bucuresti, Constanta si Timisoara sunt singurele profitabile sau au incurcat Bacaul cu Constanta?

  6. Potochi Răspunde

    Profitabil ar fi, daca persoanele angajate acolo ar fi capabile sa faca ceva constructiv. Majoritatea sunt angajati pe pile, si se freaca menta la greu. Din bugetul alocat se fura la greu (renovari de case ale directorilor pe banii aeroportului, doar un exemplu). Totul porneste de la varf. Daca ai un director oligofren, angajat politic prin pile, asa va functiona si aeroportul. Au fost oameni capabili, care au vrut sa faca ceva…li s-a taiat imediat elanul. Nu uitati ca acest aeroport a avut cea mai lunga pista de aterizare din tara, destul de lunga ca sa permita aterizarea avioanelor mari. Daca vrea se poate. Insa, atata timp cat pui la conducere oameni care nu au nici cel mai mic habar despre cum se gestioneaza un astfel de obiectiv…nu stiu cat va mai dura pana se va inchide.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.