Ultima actualizare: azi, 09:44
Locale

Împreună îmbunătățim traficul din Satu Mare! Așteptăm propuneri, oferim premii!

Împreună îmbunătățim traficul din Satu Mare! Reprezentanța Volkswagen-Skoda-Seat Satu Mare și PortalSM organizează o acțiune prin care toți locuitorii județului nostru pot face propuneri pentru îmbunătățirea traficului din Satu Mare. Propunerile vor fi prezentate responsabililor cu siguranța în trafic, iar cele mai bune idei au toate șansele să fie puse în practică, Primăria Satu Mare fiind partener al proiectului.

Toți cei care vor contribui la acțiune cu sugestiile lor vor primi cadou câte un tricou model Campionatul European de Fotbal, din partea reprezentanței Volkswagen-Skoda-Seat din Satu Mare. Si asta nu e tot! Reprezentanța Volkswagen-Skoda-Seat va oferi premii săptămânale și Premiul Special al campaniei.

Mergem, zi de zi, pe străzile orașului, fie pe jos, fie cu mașina, și mereu observăm câte un detaliu din trafic care ne atrage atenția și considerăm că poate fi îmbunătățit. De aceea, acum, cititorii PortalSM, au ocazia să își spună părerea și să își expună ideile legate de cum ar putea fi traficul sătmărean mai fluid, mai sigur sau mai puțin aglomerat.

Nu așteptăm generalități sau poze cu mașini parcate prost, ci idei concrete, cu locații exacte și descrieri explicite. Astfel, propunerea ta va fi ușor de înțeles pentru ceilalți cititori, dar și pentru membrii comisiei de circulație.

Fiecare propunere va fi recompensată cu un tricou, iar la sfârșitul fiecărei săptămâni a acțiunii vom extrage câte trei premii săptămânale, iar la sfârșitul acțiunii va fi extras și Premiul Special.

Premiile oferite de reprezentanța Volkswagen-Skoda-Seat din Satu Mare, constă în:

Premii Săptămânale: 3 VOUCHERE DE DISCOUNT 10% – prin acest voucher beneficiezi de o reducere de 10% atunci când apelezi la serviciile de mentenanță, întreținere sau reparație a autovehiculului tău, în cadrul service-ului autorizat al reprezentanței Volkswagen-Skoda-Seat din Satu Mare.

Premiul Special: UN VOUCHER DE REVIZIE – prin acest voucher beneficiezi de o revizie gratuită, constând într-un schimb complet de ulei și filtre (ulei, filtru ulei, filtru combustibil, filtru aer și filtru polen) pentru autovehiculului tău, în cadrul service-ului autorizat al reprezentanței Volkswagen-Skoda-Seat din Satu Mare.

Așa că, dacă uneori simți că îți vine să urli din cauza traficului sătmărean, ai acum șansa să te descarci.

Trimite-ne ideea ta realistă și concretă, iar noi ne vom asigura că ea va ajunge la persoanele potrivite. Ajută-ne să îmbunătățim traficul din Satu Mare și să ne păstrăm sănătatea mintală atunci când circulăm pe străzile orașului nostru. Așteptăm propunerile tale pe adresa [email protected]

Acțiunea durează trei săptămâni, si se va desfasura în perioda 10 – 30 ianuarie 2022.

Premiile vor fi ridicate de la Studioul PortalSM, situat în Piața Eroii Revoluției nr. 5.

39 comentarii

  1. Mach 3 Răspunde

    Pentru imbunatatirea traficului,eu zic ca ar trebuii facute macar 2 linii de metrou…14 mai – micro 16 si Aurel Vlaicu- carpati II . 😉

    • Driver Răspunde

      Mare prostie sensul giratoriu pe Botizului imediat dupa intrare strand, acela care este doar un par, in mijlocul drumului…

      • Salajan Danut Răspunde

        Str. Păuleștiului, bulevardul Independentei
        In ce sens se dorește.
        Sens unic.
        O banda numai autobuz.
        Și trei benzi pe sens.
        Fără parcare pe aceste străzi.

        • Mereuaproape Răspunde

          Fara parcare pe aceste straz!!!.Mai intai sa faca parcari etajate in careul blocurilor pentru ca nu sunt destule parcari pentru toti locatari blocurilor.Daca mai vine cineva in vizita nici nu ar avea unde parca pentru ca toate sunt rezervate.

  2. Coi ca Răspunde

    Care ar fi gata peste 25 de ani.

  3. Zilahi Árpád Răspunde

    1.Bfandă de așteptare pentru cei care circulă de la Unii și vrea să vireze către Supeco. 2.Parcare la 45′(diagonală) pe Cala Traian, zona Electrolux cum este și în zona centrală.

    • Ion Răspunde

      Parca la 45 e pe Closca si intotdeauna ies de acolo fara sa vad nimic daca am masina parcata langa mine si ma rog sa nu vina nimeni pe banda 1, ca praf ma face. Parcarea la 45 e cea mai idioata idee.

  4. Soso Răspunde

    Trenuri suspendate sau trafic aerian…ori inca 2 poduri..Cand nu e vacanta e teroare sa treci podul din zona Lucian Blaga…ma mir ca rezista podul..

    • România reală Răspunde

      N-ar trebui să consumi din astea că vezi că ai vedenii!😱🥴

      • Duster Răspunde

        Sens giratoriu sau semafor la ieșirea de pe strada Dorobanților pe bulevardul Lucian Blaga lângă OMV
        Acolo se poate întâmpla oricând o nenorocire Accidente sunt săptămânal.
        Este un dezastru sa ieși pe bulevardul Lucian Blaga spre UNIO mai ales la ore de varf

  5. Deejay Răspunde

    PARCÃRI SUPRAETAJATE SI SUBTERANE, cat mai repede, pt. ca azi-maine va apucati sa reamenajati centrul si sa stopati accesul is sensul giratoriu… si ramanem fara posibilitate de parcare!☠️☠️☠️
    DEJA E TARZIU CHIAR SI ACUM!!!👀👀👀👀

    • Mereuaproape Răspunde

      Da asa trebuia sa procedeze si in cartiere cand au inceput sa modernizeze.Trebuia sa faca parcari supraetajate sa aibe fiecare locatar parcare.Acum e o nebunie sa rezervi o parcare!!!

  6. Vlad Tepes Răspunde

    1 – Repunerea in functiune a luminilor galbene la semafoare. Nu am inteles de ce au fost desfiintate deliberat.
    2 – Amenajarea de parcari oblice pe Drumul Careiului, intre intersectia Crinul si pizzeria Gemelli.
    Nu are sens sa fie pe portiunea respectiva doua trotuare si o pista de biciclete. Trotuarul, linga blocuri, cealalta pista pentru biciclete iar cea de linga banda de circulatie transformata in parcare.
    3- Semaforul din centrul vechi , din fata florarilor, sa functioneze prin comanda manuala a pietonilor.
    4- pentru asigurarea fluidizarii traficului, pe acele portiuni cu de drum cu patru benzi, scuar cu iarba si trotuare pentru pietoni, viteza de circulatie sa fie marita la 60-70 km/ora. Asa este si in occidentul pe care il copiem doar la restrictii nu si la libertati !
    5 – Trecerile de pietoni la intersectia Crinul sa fie subterane. Executie simpla, fara prea mare deranj al circulatiei, cu elemente prefabricate din beton ( vezi ca model trecerea pe sub calea ferata de pe strada Uzinei ).

  7. Coi ca Răspunde

    Etc. etc. etc…

  8. Nae Răspunde

    Este specificat clar ca “Așteptăm propunerile tale pe adresa [email protected].”, da-i greu….

  9. John Doe Răspunde

    Politia sa aplice legislatia rutiera. Oprirea voluntara a masinilor in curbele si in locurile cu vizibilitate redusa sub 50 metri sau in pe trecerile de pietoni ori la mai putin de 25 de metri inainte sau dupa acestea. Acelasi lucru se aplica si in intersectii.

  10. hingeru Răspunde

    Eu mai bine intreb ce fac trantorii care iau salarile mari pt acest lucru? Sa ne arata ei ideile lor, sau ce au facut in ultimii ani de lucru? Eu cred ca numai s-au plimbat in oras sa verifice circulatia. Ar trebui sa-i intrebe pe militienii locali care numai se plimba cu masinile prin cartiere. Oare cu ce scop?

  11. George Răspunde

    Depăsirea limitei de viteză admisă se amendează fulgerător
    Cînd am luat permisul de conducere în legislație era DECRET si CIRCULATIA UNUI AUTOVEHICUL CU VITEZĂ SUB LIMITA ADMISĂ DE LEGE constituie contraventie DE CE ? nu mai există
    LASTA ESTE CAUZA ACCIDENTELOR SI AMBUTOIAJELOR se circula cu 20 30 si drumul e gol asta în oras cît si în afara
    Dacă cineva este sincer cu el însăsi atunci recunoaste ACRST AFEVĂR TRAGIC

    • carcotas Răspunde

      Sa mori tu?

    • Ion Răspunde

      Adevarul e ca in orasul asta ori se conduce cu 20-30 kmh ori cu 70-80 in zonele de 50 kmh. Drum liber pe Uzinii si se merge cu 40kmh sau Careiului plin si se merge cu 80kmh cu slalomuri printre masini.

  12. H&R Răspunde

    Lockdown!
    Problem solved. 🤣☮️

  13. Baubau Răspunde

    Sa dat in folosință cu mare fast bucata de centura ,tirurile sunt tot prin oras oare de ce?
    La intrare in oras este indicator doar petea si halmeu de ce nu se pune si baia mare sa stie si cei ce tranziteaza
    Iar la intrarea dinspre botiz e trecut doar petea ,de ce nu se trece si oradea o persoană ce e in tranzit nu are de unde sa stie unde duce drumul minune

    • Mereuaproape Răspunde

      Nu au trecut pentru ca sunt bolovani!!Se asteapta alegerile si va promite ca va pune indicator nou 😁

  14. dracu Răspunde

    vedeti, ca si Szatmar.ro face aceasi “alianta” cu VW-Skoda-Seat…aceasi poveste ca si in acest articol tradus (nu trimiteti poze cu masini parcate…). Imi pun intrebarea cine a facut prima data initiativa, si daca pot sa trimit sugestii si la Voi, si la cei de la Szatmar.ro???..si daca a-si castiga de unde ridic premiile??

  15. mara Răspunde

    FACETI TROTUARELE PE STRADA BOBOCULUI MAI ALES IN ZONA SCOLII ION CREANGA CA ITI RUPI PICIOARELE SI SENS UNIC O PARTE DIN STR. BOBOCULUI DINSPRE ORAS CA NU SE MAI POATE CIRCULA DIN CAUZA SCOLII..TOTI INTRA SI IES ODATA….

  16. SM Răspunde

    Politia sa-si faca treba corect si permanent. Pana cand si pe str. Alecu Russo se circula ca pe autostrada si nu se respecta sensul unic si se circula constant pe sens invers pe str. Alecu Russo portiunea nou asfaltata si periodic , unii mai au tupeul sa intoarca semnele de circulatie fara sa fie pedepsiti, nu va fi normalitate. Politia trebuie sa dovedeasca ca-si merita salariul, ca e in slujba respectarii legii si a cetateanului, fara exceptii, pile etc. Trebuie numai vointa, perseverenta , constiinta dar,stim, e greu ….

    • Bosca Vlad Răspunde

      Fara suparare, dar cred ca strada Aleccu Russo din Satu Mare este singura strada care incepe cu trafic reglementat in ambele sensuri, continua cu trafic cu sens unic si se sfarseste din nou cu trafic pe ambele sensuri.

  17. Bosca Vlad Răspunde

    Buna ziua,
    Propunerea mea pentru a îmbunătății traficul in Satu Mare este următoarea:
    Intrarea din sensul giratoriu din Burdea pe bulevardul Octavian Goga, spre piața George Boitor, sa continuie pe doua benzi, iar pentru aceasta una dintre cele doua benzi existente pe sensul contrar, respectiv cea destinată urcării de pe bulevardul Octavian Goga pe podul Decebal, sa fie dirijata pe lângă Biserica Nașterea Maicii Domnului pe strada Zimbrului, sau prin construirea unui pasaj de urcare pe podul Decebal (similar cu cel de pe partea opusa a Someșului), chiar pe strada Uzinei.

  18. Veszpremi Istvan Răspunde

    Ar trebui indepartat cele patru limitatoare de viteza la intrarea si iesirea din oras la cele doua capete de pod sa se poate circula mai repede sa nu stea omu 20-30 de minute sa ajunga in oras din zona Vetis pana la sensul giratoriu de la pod.

    • Ion de pe Peron! Răspunde

      Interzisă definitiv circulația pietonală prin oraș și șluss-pass! Iar cei cu mașinile să circule cu ce viteze doresc până la viteza de decolare! Atenție, deja dacă decolează au nevoie de avizul Aeroportului sau a aviației civile!🤔😱😤🤯🥴🤪😫 Oare olandezii sau nordicii cum fac?🤔🤔😲😱🥴😭

  19. 007 Răspunde

    La intrare de pe drumul Carei ,pe str.Brandusa in M16,la 15 metri faci stanga pe un CIOT de strada catre str.Fagarasului, respectiv str. Gellért Sándor.Acest ciot de strada este ocupat pe partea dreapta, cum intrii de pe Brandusa de autoturismele parcate(?!!!).ACOLO SE IMPUNE ACCESUL INTERZIS DE PE STR.BRANDUSA PE ACEST CIOT DE STRADA,SAU STATIONAREA INTERZISA.Mereu se blocheaza accesul de pe Drumul Carei si/sau str.Brandusa,cand de pe str.Fagarasului intra spre str. Brandusa autovehicolele la semafor si respectiv cele care vor sa intre spre str.Fagarasului prin acest ciot de strada.De foarte multe ori se blocheaza si drumul Carei,banda de langa bordura pe sensul inainte,respectiv intrarea in str.Brandusa ,pentru ca autoturismul care iese din acest ciot se intalneste cu cel care doreste sa intre in acel ciot de strada.

  20. 007 Răspunde

    Pe str. Gellért Sándor la intrare de pe drumul Carei in partea dreapta si pana la digul Somesului se pot face parcari duble, datorita spatiului foarte mare cu zona verde si reducerea lui(spatiul verde) la nivelul strazilor din cartier, prin construirea acestor parcari(decongestionand si str.Gellért Sándor in acelasi rand) ,iar acest fapt nu ar crea probleme din punct de vedere al mediului ,deoarece spatiul verde (ozonul generat ca sa fiu bineinteles) alocat pentru viitoarele parcari este suplinit de spatiile verzi de malurile Somesului,

  21. Ana Răspunde

    Pe strada Paulesti, intrare de pe Lucian Blaga, este limitare de 7.5t. Ne intrebam ce cauta traficul greu cu camioane pe aceasta strada

  22. Anonim Răspunde

    Daca se poate sa nu se mai permita mai mult de 2 masini / familie…din pacate moda asta cu cati suntem atatea masini nu tare ajuta si atata timp cat asta nu se schimba si pe langa asta desigur, piste de biciclete, trotuare calumea ca oamenii sa foloseasca si alte mijloace de transport nu se va rezolva niciodata nimic, prin urmare este degeaba tot ce se dezbate aici…maxim baga inca 2-3 sensuri noi fara rost si cu asta basta.

  23. R.C. Răspunde

    Cei de la casă să le bage în curte

  24. Luco Răspunde

    Premiul de care as avea nevoie ar fi daca s-ar aplica macar unele dintre idei. As spune:
    1. Cat mai multe sensuri unice, chiar si pe bulevarde, pentru fluidizarea traficului. As face sensuri unice cu 4 benzi chiar si pe cele doua poduri peste Somes, podul Decebal spre Nord, podul Golescu spre Sud (de exemplu).
    2. Linie continua pe Aurel Vlaicu, in dreptul iesirilor din parcarile firmelor mari.
    3. LINIE CONTINUA PE BULEVARDUL HENRI COANDA, in dreptul iesirii de la Strand! Este foarte periculos sa se vireze stanga dinspre strand in acea zona (in plus e si sector cu limita de viteza de 60 km/h) si in plus exista deja un sens giratoriu la distanta rezonabila!
    4. Marcaje de parcare pe strazile cu sens unic din CII pe una dintre laturi, perpendiculare sau la 45 de grade de borduri, pentru eficientizarea spatiilor. Jumatatea strazii marcata cu locuri de parcare ar trebui aleasa astfel incat sa nu incurce vizibilitatea in intersectii, deci pe partea opusa directiei de intrare in intersectie.

    Multumesc!

  25. Admin Răspunde

    Va rugam sa trimite propunerile pe adresa [email protected]. Acolo sunt centralizate se de acolo vir fi trimise mai departe autoritatilor.
    Va multumim!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.