Ultima actualizare: ieri, 21:55
Locale

FOTO. Deputatul Adrian Cozma reclamă E.On Gaz: E inadmisibil, așa nu se mai poate

Adrian Cozma reclamă E.On Gaz: ,,Suni la operatorul de energie și după trei ore de așteptare ți se închide convorbirea”, spune deputatul sătmărean, care a sesizat Ministerul Energiei și Protecția Consumatorului.

,,Am sesizat Autoritatea Naţională de Reglementare în domeniul Energiei, Ministerul Energiei și Autoritatea pentru Protecția Consumatorilor față de abuzurile unuia dintre cei mai mari operatori din județul Satu Mare – Delgaz Grid, care și-a suspendat orice formă de asistență directă cu clienții. Este inacceptabil ca zeci de mii de români să nu aibă acces direct, fizic, la un birou de informare.

Zecilor de mii de clienți din Satu Mare și nu numai, le este furnizată numai alternativa de a interacționa cu o platformă electronică proprie, prin e-mail sau la un număr de telefon la care timpul de așteptare este și de peste 180 de minute. În acest fel, toate solicitările/reclamațiile consumatorilor sunt soluționate cu foarte mare întârziere sau nu sunt soluționate deloc, în condițiile în care problemele care apar în domeniul furnizării de energie trebuie soluționate de îndată.

Mai mult decât atât, suspendarea relației fizice cu clienții afectează toți consumatorii, dar cel mai puternic persoanele vârstnice care nu au posibilitatea de a opera pe platforme electronice și nici resursele financiare pentru a telefona ore întregi la furnizor, de multe ori convorbirea fiind decuplată automat. Este evident că o asemenea decizie a operatorului Delgaz Grid urmărește sustragerea de la soluționarea rapidă a problemelor clienților. Așa nu se mai poate”, se arată în postarea făcută de deputatul Adrian Cozma, pe pagina sa de Facebook.

Deputatul sătmărean a sesizat Ministerul Energiei și Protecția Consumatorului, cerând soluții pentru ,,stoparea unor practici abuzive ale furnizorului de energie”:

,,Concomitent cu problemele pe care le întâmpină consumatorii români de energie, determinate de creșterile excesive de prețuri, au apărut și alte fenomene negative, care pot fi catalogate ca abuzuri ale operatorilor economici din domeniu.

Într-o asemenea situație se află unul dintre cei mai mari operatori din județul Satu Mare – Delgaz Grid – și-a suspendat orice formă de asistență directă cu clienții. Zecilor de mii de clienți din Satu Mare le este furnizată numai alternativa de a interacționa cu o platformă electronică proprie, prin e-mail sau la un număr de telefon la care timpul de așteptare este și de peste 180 de minute. În acest fel, toate solicitările/reclamațiile consumatorilor sunt soluționate cu foarte mare întârziere sau nu sunt soluționate deloc, în condițiile în care problemele care apar în domeniul furnizării de energie trebuie soluționate de îndată.

Mai mult decât atât, suspendarea relației fizice cu clienții afectează toți consumatorii, dar cel mai puternic persoanele vârstnice care nu au capacitatea de a opera pe platforme electronice și nici resursele financiare pentru a telefona ore întregi la furnizor, de multe ori convorbirea fiind decuplată automat. Este evident că o asemenea decizie a operatorului Delgaz Grid urmărește sustragerea de la soluționarea rapidă a problemelor clienților.

Pentru că o asemenea situație este un abuz deosebit de grav, vă solicit, următoarele precizări:

– Ce sancțiuni pot fi aplicate furnizorului Delgaz Grid pentru suspendarea asistenței fizice cu proprii clienți și întârzierea soluționării reclamațiilor?

– Ce măsuri aveți în vedere, astfel încât, în cel mai scurt timp, consumatorii Delgaz Grid să beneficieze de asistență fizică și de soluționarea rapidă a problemelor întâmpinate în relația cu acest operator?”

13 comentarii

  1. Balint Răspunde

    Asa mai Adriane!Spunele ! Am auzit azi ca asa sau speriat cei de la Delgaz-Grid SM ca de Luni se redeschide biroul Relati cu clienti !

  2. Pop Adi Răspunde

    Bravo Adi.
    Gunoi de EON
    Oare cine a vandut firma Romgaz la acesti gunoaie straine numit EON? Firma din olanda sau austria sau de unde o fii.
    Eu nu am vandut, oare cine a vandut?
    Idem Petrom..etc

  3. c-block Răspunde

    Vai Adișor, te-au pus pe așteptare??? Aflasei treaba că nu au relații de astea? Păi așa e la ei de vreo un an jumate dacă nu de mai multă vreme!!! Welcome/bienvenidos printre pământeni!

  4. Kereskenyi Labor Răspunde

    Asa si, trebuia sa iti faci reclama cu asta? Adica ai facut-o doar pentru imagine. Si ce crezi ca o sa se schimbe? Absolut nimic. In cel mai rau caz vor lua o amenda de o suma absolut nesemnificativa pentru ei, si vor continua in acelasi mod. Vorba multa saracia omului.

  5. Normalul Răspunde

    Da asa este isi bat joc de oameni. Mint si insala oamenii si se sustrag de la rezolvarea problemelor. In urma cu doi ani am cerut sa mi se faca verificarea instalatiei de gaze care se face obligatoriu la doi ani. A venit cineva de la EON foarte grabit, nu a verificat instalatia si a zis ca nu trebuie sa platim acum nimic dar va veni suma de 70 lei pe urmatoarea factura. Aceasta suma reprezentand contravaloarea verificarii pe care nici nu au facut-o. Dar AU MINTIT pentru ca nu au spus ca aceasta suma de 70 lei va veni in fiecare luna in urmatoarele 3 luni. Deci in loc de 70 lei cu cat ne-am inteles initial am platit 210 lei. Desigur am primit si un contract. In luna decembrie am primit o informare in care se spune ca daca nu facem in scris o renuntare la contract, acest contract se prelungeste automat pentru urmatoarele luni deci inca o teapa primita automat. In informare exista o adresa de e-mil si un numar de telefon. La telefon un robot te tot invarte dar nu ai unde sa reclami nimic sau sa faci o renuntare la contract. Eu am trimis in 09.01.2022 o renuntare la contract la aceasta adresa de e-mail, am primit si un numar de inregistrare si mi s-a spus ca voi primi raspuns in 30 de zile pentru ca sunt aglomerati. Azi sunt 31 de zile de atunci si nu am primit niciun raspuns. Cand am solicitat din nou un raspuns dupa 28 de zile de la primul e-mail mi se spune ca adresa la care am trimis prima data e-mailul conform notei de informare primita de la ei nu mai este valabila si sa ma adresez la EON prin inermediul formularului de pa saitul EON. Am facut-o din nou si nu am primit raspuns. Problema este ca acest contract se prelungeste automat daca eu nu cer rezilierea lui. Dar cum sa cerrezilierea daca ei imi dau mai intai adresa de e-mail care nu mai este valabila si nu raspund la email. Lor le convine sa o tot lungeasca si sa se sustraga de la a da un raspuns pentru ca acest contract abuziv si inselator se reinoieste automat.

    • sm_noname Răspunde

      Pentru Normalul
      Daca vor venii din nou, dar ai gasit alta firma care sa iti face verificarea, nu au ce sa faca, degeaba exista contract, daca nu efectueaza serviciul.

    • DoarZicTuDecizi Răspunde

      Lamentabil! Vrei sa spui ca tu, marele și bunul, chiar salvatorul Satmarului ai stat PERSONAL la telefon pentru 3 ore? 🙂
      Greu de crezut pentru posesorii de ceva substanță cenușie! Iar dacă insiști sa ma contrazici, schimba persoana de la PR… Jalnic! Te-ai văzut? Greu de înghițit, nu crezi?

  6. ieOn Răspunde

    Mai comentati mult saracilor? Poate vreti facturi marite cu 200% de luna viitoare, ca-ti suna la neti sandu sa va spuna ce numere sa puneti la loto ca nu-ti mai avea bani de platit facturile. Hai ciocu mic, vorbit la telefon va trebe. La munca saracilor.

  7. Ioana Răspunde

    Ok, domnule Cozma. Si s-a rezolvat ceva? Domnule, de vorbe suntem satui. Vrem fapte. Vrem sa ne anunti ca ai rezolvat ceva. Reclamatii facem si noi. FAPTE, VREM FAPTE DE LA VOI. PRICEPI?

  8. ion Răspunde

    Comentariu corect, insa luare de pozitie partial gresita din motive pur electorale (nu din ignoranta sau rea-credinta). De fapt, parlamentarii romani nu ar trebui sa se planga ca nu le raspunde la telefon o companie cu domeniu de lucru energetic, ci ar trebui sa reglementeze_prin LEGE_ controlul ABSOLUT al statului asupra resurselor energetice, domeniu strategic al economiei nationale. Ar trebui sa vada cinesi de ce controleaza de fapt piata energiei si implicit resursele naturale ale tarii. Sau n-ar trebui sa se intrebe, pentru ca stiu. Datorita cui s-a transferat controlul asupra acestor domenii de la statul roman la alte entitati (de peste granita)!!!? Cine a votat pentru aparitia acestor legi? In schimb, ne plangem de gura lumii, nu se rezolva problema in esenta ei, si, mai mult decat atat, sunt curios cum vor vota (zilele astea) asupra transferului HIDROELECTRICA de la statul roman catre…aceiasi altii. Cum va vota parlamentarul nostru din Satu Mare?! Dupa ce voteaza, probabil o sa planga ca un crocodil ca nu-i mai raspund nici aia la telefon. Vina le apartine in intregime legiuitorilor. Hai ca le dam prin lege si apoi ne plangem prin presa. Halal. Pai cei care nu raspund la telefon sunt cei la care le-au dat legiuitorii energia tarii, “pretene” Cozma, Hai sa lasam ipocrizia si sa vedem adevarul in fata. Vina este in intregime a celor care fac legile in tara (b)asta. In loc sa faci reclamatii, mai bine apuca-te si fa o interpelare in parlament sa se schimbe legea, ca de-aia te-a votat si te plateste judetul asta!

  9. Nyznaiu Răspunde

    La sase ani de la lansarea filmului No Escape cu Owen Wilson , nu am crezut ca si Romania
    va trece printr-o situatie similara .Diferenta este ca in accea tarisoara din sud-estul Asiei dupa ce cetateni si-au dat seama ca sunt parazitati de furnizorul de apa au luat atitudine si i-au casapit pe cei impicati . Binenteles mai putin pe Owen Wilson si familia . Rumanii tac si rabda ca asa li foita.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.