Ultima actualizare: azi, 17:23

Locale

Cum funcționează un soft pentru automatizarea forței de vânzări și care sunt avantajele acestuia în business?

Așa cum sugerează și denumirea pe care o poartă, un software de automatizare a forței de vânzări este utilizat pentru a optimiza activitatea echipelor de vânzări ale unei companii. SFA este, așadar, o soluție cu ajutorul căreia sunt optimizate și simplificate procesele de vânzări datorită inovațiilor tehnologice și pătrunderii acestora în domeniul business.

Un software cu trei elemente integrate

SFA este un software care funcționează cu ajutorul a trei elemente care sunt integrate, respectiv aplicația Back Office, aplicația mobilă și interfațarea cu ERP.

Aplicația Back Office poate fi instalată pe unul dintre calculatoarele companiei, important fiind ca acesta să beneficieze de conexiune permanentă la o rețea sigură de internet. Odată conectat PC-ul și aplicația instalată, aceasta se va interfața cu ERP-ul (sistemul de gestiune), iar în acest fel va fi posibilă obținerea unor date în timp real din sistemul de gestiune. Aceste date se pot referi la nomenclatorul articolelor sau clienților, la stocul unor produse sau chiar la soldul pe care îl au clienții.

Este nevoie ca aplicația mobilă să fie instalată pe un dispozitiv mobil (telefon sau tabletă) care operează pe baza unui sistem Android, iar agenții de vânzări care efectuează vizitele la sediile clienților pot beneficia în timp real de toate informațiile necesare și pot transmite, la rândul lor, informații utile referitoare la comenzile efectuate.

Soluția SFA, de nelipsit în vânzări

Soluția SFA software este ideală pentru dezvoltarea afacerilor, datorită optimizării proceselor de vânzare și distribuție. Agenții de vânzări au la îndemână orice informație necesară despre clienți, iar la rândul lor pot transmite automat informațiile legate de comenzile livrate direct din aplicația mobilă. În acest fel, managementul afacerilor și al oportunităților de dezvoltare a companiei va fi mai eficient.

Utilizarea unui astfel de software ajută la creșterea productivității, având în vedere că instrumentul oferă acces la datele esențiale pentru departamentul de vânzări. Informațiile despre clienți sunt, în acest fel, ușor de accesat și de transmis, dar permit și generarea unor propuneri relevante pentru dezvoltarea afacerii pe baza situației actualizate a vânzărilor. În cele din urmă, un software SFA automatizează și simplifică introducerea datelor, oferind agenților de vânzări mai mult timp pentru a interacționa cu clienții și colaboratorii companiei.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.