Ultima actualizare: azi, 20:55

Locale

Calea ferată din Satu Mare, electrificată. CFR Infrastructură licitează SF-urile

Electrificare pe liniile de tren Arad – Oradea – Satu Mare și Baia Mare – Jibou – Dej. CFR Infrastructură a scos la licitație contractele pentru studiile de fezabilitate, titrează economedia.ro.

CFR Infrastructură, prin Regionala Cluj, a scos la licitație trei contracte pentru electrificarea liniilor de cale ferată pe traseul Arad – Oradea – Satu Mare – Jibou – Dej, contractele fiind pentru realizarea studiilor de fezabilitate. Sunt contracte  cu o valoare de 39 de milioane de lei și clauză suspensivă, adică semnarea acestora va fi posibilă dacă se asigură sursa de finanțare

„Elaborare Studiu de Fezabilitate pentru obiectivul de investiții: Electrificarea a 8 secții de circulație ale sistemului feroviar din România – SRCF Cluj: Lot 1: Arad – Oradea pe linia 328, pe intervalul Boiu Bihor (limita SRCF Cluj km 68+000) – Oradea; Lot 2: Oradea – Carei – Satu Mare, pe linia 400; Lot 3: Satu Mare – Baia Mare – Jibou – Dej, pe liniile 401 si 412”, potrivit informațiilor din Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP).

Pentru linia 328 Arad-Oradea, electrificarea se va face pe secțiunea Boiu Bihor-Oradea, iar valoarea contractului este de 6 milioane lei, pentru linia 400 Oradea – Carei – Satu Mare, CFR estimează un cost de 13 milioane, iar cea mai mare valoare o are documentația tehnică pentru liniile 401 și 412 Satu Mare – Baia Mare – Jibou – Dej, 20 de milioane lei. Ofertele pot fi depuse până pe 19 decembrie, iar prețul are un punctaj de 40%.


Sursa: economedia.ro

5 comentarii

  1. De aici fiecare înțelege ce vrea Răspunde

    SF adică sci-fi? Mai nimeni nu mai circulă cu trenul în țara asta. La ce mai trebuie electrificare? Sau e băgat în PNRR și dacă e musai e cu plăcere? Cine a făcut acel PNRR și a visat această investiție? Pe care lume trăiește? O grămadă de bani aruncați pe geam va fi. Dar minunat de sifonat pentru firmele căpușă!

  2. Varu Răspunde

    Faceți șine bă

    • Contriuabil Răspunde

      Dar de La Statia CF Satu Mare până la frontiera cu Ucraina , respectiv Statia CF Halmeu nu?
      În jur de 40 km. Poate mai puțin.
      Frontiera pe unde ne batem cu caramida-n piept că-i ajutam pe vecini să-și desfășoare exporturile de cereale și alte bunuri.
      Despre un drum rapid între Halmeu și Centura Satu Mare nu se aude nimic? Tonajul greu de zeci de mii de tone pe rutier se derulează prin localități pe sub geamurile oamenilor. Nu interesează pe nimeni? Vin alegerile!!!
      Întrebați Statia de Cântărire din vamă câte tone au intrat și ieșit în și din tara pe rutier în 2023!
      O sa vă îngroziți. Trebuie linia CF Satu Mare -Halmeu electrificată pentru a fi mai puțin poluantă și un drum rapid Satu Mare -Halmeu să nu mai treacă camioanele prin localități. Nu-i greu. E șes, fără fluvii și Alpi de traversat. Un pârâu . Atât în rest ca-n palmă .
      Se aude?

  3. Varu Răspunde

    Faceți șine bă asta nu-i cale ferată fraților.Nu se mai aude nimic de anchetele făcute de DNA la căile ferate,de fapt cine să mai facă anchete serioase în țara asta, magistrații pe care eu îi consider că sunt ce-i mai mari interlopi din Europa acestea ne-au jupuit de bani la propriu,și continuă să o facă în continuare.Putoii ăstea care acuma au intrat în sistem bineînțeles cu acordul SRI stau cu urechile ciulite la pensiile speciale.Pe de-o parte le înțeleg frustrările când văd că înaintașii lor au pensia de trei ori mai mare decât salariul lor,iar pe de altă parte ei și-au dorit să intre în acest sistem care după părerea mea este total ineficient in momentul de față.

  4. Beny Kira Răspunde

    CFR trebuie inchis si privatizat. Transportul rutier e mai ieftin și mai sigur decât cel cu trenul

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.