Atenție la prețuri. Un client al unui magazin care se pretinde “profi”, din Micro 16, a avut parte de o experiență neplăcută în timpul cumpărăturilor. Acesta a achiziționat pulpă de porc, iar pe eticheta produsului era afișat un preț total de 51,86 lei. Totuși, la casă a fost taxat cu 55,71 lei, diferența de 3,85 lei fiind explicată de angajați drept o problemă a „sistemului”.
Când a atras atenția asupra situației, clientul a primit răspunsuri care l-au nemulțumit: angajații au afirmat că „nu pot face nimic” și au refuzat să restituie diferența de bani sau să corecteze greșeala. Explicațiile oferite au fost considerate insuficiente, iar clientul a plecat fără să primească vreo soluție.
Acesta a decis să împărtășească întâmplarea pentru a-i avertiza pe alții și recomandă verificarea atentă a prețurilor afișate pe etichete și a celor de pe bonurile fiscale. În cazul unor nereguli similare, clientul sfătuiește consumatorii să sesizeze problema la ANPC (Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului), subliniind importanța raportării unor astfel de practici pentru a proteja drepturile consumatorilor.
Astfel de situații pun în discuție transparența și corectitudinea magazinelor față de clienți, fiind necesară o mai mare atenție din partea cumpărătorilor pentru a evita surprizele neplăcute.
nimic nou.
greșelile în favoarea lor sunt …..normalitate.
Va felicit pentru articolul profi. Tineti-o tot asa.