Un sătmărean laudă Spitalul Județean Satu Mare. El spune că bunica sa a fost îngrijită impecabil pe secția de Interne și aduce mulțumiri personalului medical, ,,începând de la medic și până la infirmiere”.
,,Aș dori să aduc mulțumiri Spitalului Județean Satu Mare, secția Interne, pentru tot ce se poate începând de la medic până la infirmiere. Mulțumesc doamnei doctor Banc Oana, șefa secției pentru amabilitatea și respectul pe care le are și doamnei doctor Mureșan.
Secția Interne este curată și îngrijită de tot personalul, iar ambientul este plăcut. Bunica mea a fost internata pe mai multe secții, dar pe Interne a fost cea mai bine îngrijită. Ar fi frumos să se ocupe de bolnavi ca pe secția Interne și să fie un exemplu de urmat”, a transmis sătmăreanul Florin Tătar, prin intermediul PortalSM.
Depinde de la caz la caz. Recent am fost și eu internat și operat de urgență. Per ansamblu personalul s-au comportat impecabil, nu au cerut și nu au acceptat nici cea mai mică atenție. Nici aluzii nu au fost. Dar partea de empatie și de comunicare cu bolnavul este un capitol unde unele cadre au lipsuri foarte serioase. De parcă omul de plăcere se internează și se operează de Crăciun. Cum a fost în cazul meu. Dar repet, per ansamblu s-au comportat bine. Bolnavul învață repede să-i citească și să-i evite pe cei care au așa o scârbă față de tot. Adică să nici nu-i deranjeze cu nimic. Mai bine rabdă. Că încă sunt din ăștia. Noul manager al spitalului ar putea să-i pună să-și îmbunătățească partea asta cu empatia și cucomunicarea. Ar fi spre binele tuturora și s-ar evita unele situații neplăcute.
urmatorul articol e despre cata spaga se da in spitale, probabil si aici acelasi caz, iar asta e doar un caz mediatizat, daca mai stai de vorba cu oameni care au fost majoritatea nu o sa laude spitalul
Nu mă înțelege greșit că nu-i apăr dar față de ce a fost e totuși nițel mai bine. Mai ales după scandalul cu fata omorâtă de idiotul ăla de doctor la UPU. Au așa puțintel mai mare grijă cum se comportă. Puțintel. În schimb ce am remarcat cât am fost internat pentru operație a fost că pur și simplu de la preluarea bolnavului la UPU și până la secție plus tot ce înseamnă tratamenbt post-operator pe secție sunt înecați cu toții în birocrație. Pentru orice se fac enșpemii de hârtii care se semnează, șatmilează și se răssemnează până îți vine acru. Jumate din timp asistentlel stau pe calculatoare și bagă date în sistem cu tratament și altceva.Nu știu, operator pentrtu așa ceva nu se angajează? Că în vestul lăudat așa este. Medicii și asistentele se ocupă de bolnav, operaqtorii pe calculator bagă datele seci ce primesc de pe formulare în sistem. Așa odată se plimbă hârtia până se semnează de toți după care se încarcă îăn calculator! Îți vine să înebunești! Și toate astea în secolul 21????? Ce facem la spital? Vindecăm bolnavul sau fabricăm hârtii???? Repet, jumate din timp se pierde cu birocrație, pe puțin jumate. Și nu mi se pare normal. Despre șpagă nu mă pronunț. Eu eram pregătit dar intenționat nu am dat ca să văd cum se manifestă. Vreau să-ți zic că nu a fost cazul. Dar repet, am fost urgență. Experiența mea este că virgulă cadrele se comportă diferit cu bolnavul – funcție de culoarea codului primit la UPU. Care sunt urgențe (roșu) se comportă cum ar trebui. La cele mai light (verde) depinde. Depinde de mulți factori. Dar numai mă repet. Față de ce a fost acum câiva ani este puțintel mai bine. Sesizabil mai bine. Îți spune unul care le-a băgat pe gât un malpraxis acum mai bine de două decenii. Și am câștigat. Cred că am fost printre primii. Deci să nu cumva să crezi că îi apăr. Se vede totuși per general intenție de a face mai bine, bine nu la toți. Și acum am întâlnit vreo 3-4 care nu știu ce caută în sistemul medical. Unul chiar doctor.
“Și acum am întâlnit vreo 3-4 care nu știu ce caută în sistemul medical. Unul chiar doctor.”
‘poi invata meserie.