Accident mortal în județul Satu Mare! Un șofer scos de pompieri dintr-o mașină distrusă și transportat de urgență la spital a decedat la câteva ore după producerea accidentului.
Ce spune poliția:
La data de 10 octombrie, în jurul orei 20:15, polițiștii din cadrul Inspectoratului de Poliție Județean Satu Mare au fost sesizați prin apel 112, cu privire la producerea unui accident rutier pe Drumul Național 1F, între localitățile Ghenci și Căuaș.
Din primele cercetări efectuate la fața locului, polițiștii au constatat faptul că un bărbat de 63 de ani, din localitatea Tiream, în timp conducea un autoturism, pe fondul neadaptării vitezei la condițiile de drum, ar fi pierdut controlul asupra direcției de mers, intrând într-un cap de pod și ulterior în șanț.
În urma accidentului rutier, a rezultat vătămarea corporală a conducătorului auto, acesta fiind transportat la spital în vederea acordării de îngrijiri medicale și recoltării de probe biologice. La câteva ore după producerea accidentului, din nefericire, bărbatul a decedat la spital.
În cauză, cercetările sunt continuate în vederea stabilirii tuturor împrejurărilor în care s-a produs evenimentul rutier.
Sursa: IPJ Satu Mare

    
	
Până acum, în acel loc,au murit mai mult de 10 oameni plus alte zeci de accidente fără victime.E un pod construit aiurea peste pârâul Ier, iar șoseaua are o formă de ”S” bruscă pe o porțiune de 50 de metri de o parte și alta a podului ,foarte greu de controlat mașina cu viteză de aprox. 60km/h.Într-o noapte au murit 4 persoane din Tășnad într-o Dacie 1300,i-au găsit dimineața sub pod în mașina zdrobită morți toți 4.Am mai semnalat acest aspect,pentru că acolo se poate face un alt pod în linie dreaptă,dar se pare că unora le place să vadă cum mor oameni nevinovați.Poate-și face timp domnul Pataki Csaba să se edifice la fața locului.
Am avut 2 cunoștințe de familie care au murit pe ruta Cauaș-Ghenci , unul intrând într-un copac iar celalalt tot într-un cap de pod . În schimb , autoritățile au instalat un panou cu ” Pericol accidente , viața are prioritate” .Capurile de pod la rândul lor sunt foarte slab semnalizate , noaptea se observa prea târziu dacă nu ești din zonă. Nu mai zic de câte ori vad incidente precum tir intrat in șanț, ciobanii care trec cu oile , șoferi inconștienți care opresc cu avariile, drumurile tractoarelor care au ieșire fix in unghiul de 90 al curbei. În loc să redreseze șoseaua drept peste pârâu , au considerat ca este mai bine să păstreze terenurile de pășunat intacte . În România viețile a catorva zeci de oameni nu valoreaza cat o arie de pământ.