Inițial erau programate a fi înființate șapte benzi de circulație pe rampa de la Burdea a Podului Decebal. Erau programate patru benzi la coborâre: două spre stânga, una înainte și una la dreapta, și trei la urcare. Cea de a patra bandă la coborâre, care trebuia făcută pe locul în care acum este trotuar, iar trotuarul trebuia pus mai încolo, nu se mai poate face, potrivit city-managerului municipiului Satu Mare, Masculic Csaba. Rămân astfel doar șase.
”Acolo din păcate nu se poate nu din cauza spațiului ci din cauza faptului că acolo este o conductă de înaltă presiune la gaz. Nu se poate interveni pentru că nu vom primi aviz. Pentru că nu poate fi circulație grea peste această conductă”, a lămurit Masculic problema.
În schimb, la urcare va fi înființată o bandă destinată special autobuzelor în zona Burdea.
”Ne dorim să extindem în cealaltă parte, să lărgim podul, astfel încât stația de autobuz să meargă mai încolo, în locul trotuarului să fie stația, iar în locul stației de acum să fie bandă de mers. Va fi o bandă separată pentru autobuz, la urcarea podului dinspre Burdea, ca să nu mai ocupăm banda cu stația. Vor fi două benzi de circulație plus încă o bandă exclusiv pentru autobuze”, a precizat city-managerul.
O tampenie. Este obligatorie constructia a doua benzi pentru a merge la stanga. Sa mute conducta, sau e prea greu? Daca orasul sta intr-o conducta, mai bine nu mai fac nimic. In tara asta e plin de lilieci, broaste, fluturi etc. Nu stiu cum la altii se poate…
Degeaba faci 2 benzi de pe pod ,daca str. O. Goga incepe cu o singura banda… 😉
Ar trebui demolate toate casele pana la pasaj , si facute acolo 4 benzi ca lumea…
Problema este birocratia + terenurile private , deci sansele pentru fluidizarea traficului din zona este aproape 0 (zero) ….:-))))
Si trei sunt suficiente..