Ultima actualizare: azi, 16:10
Locale

Drept la replică: Kaufland explică incidentul prețurilor. Unde pot semnala clienții erorile din magazine

teapa de la kaufland satu mareReprezentații lanțului de magazine Kaufland ne-au trimis un drept la replică în cadrul căruia explică incidentul semnalat duminică de Portalsm.ro și le face cunoscut clienților unde pot semnala eventualele erori pe care le pot găsi în aceste magazine.

 Iată cuprinsul dreptului la replică:

”Vă scriem în legătură cu articolul intitulat „Sătmărenii, țepuiți pe față la Kaufland. Metoda este ingenioasă”, publicat pe website-ul www.portalsm.ro, la următorul link https://portalsm.ro/2016/02/satmareniitepuiti-pe-fata-la-kaufland-metoda-este-ingenioasa/?, duminică, 7.02.2016. În cuprinsul acestui articol se face referire la un placat etichetat necorespunzător pentru o promoție la detergentul de rufe Ariel automat mountain spring din magazinul Kaufland Satu Mare și se insinuează faptul că s-ar urmări înșelarea clienților. Dorim să vă asigurăm pe dumneavoastră și pe clienți de corectitudinea și transparența companiei Kaufland în procesul de comercializare a produselor.

Pe această cale, să vă solicităm un drept la replică referitor la cele prezentate în articolul publicat pe site-ul dumneavoastră. Prin urmare, considerăm necesare următoarele clarificări: În primul rând, compania Kaufland România a dorit să ofere clienților cel mai avantajos preț la detergenți în cadrul unei oferte promoționale disponibilă în magazinul Kaufland din Satu Mare.

  • · În perioada 20-26.01.2016, prețul produsului înainte de promoție a fost de 87.08lei cu preț promoțional de 79.39lei, procentul de reducere fiind de 8% și preț per kilogram de 7.94lei.
  • · În perioada 27.01-28.02.2016 la prețul inițial al produsului de 87.08 lei a fost aplicat un procent de reducere de 13%, prețul promoțional fiind de 74.99 lei, cu un preț per kilogram de 7.50lei. Prețul promoțional pentru articolul în cauză va fi menținut până la data de 29.02.2016.

În al doilea rând, în cazul imaginii placatului publicat pe site-ul dumneavoastră, dorim să menționăm că a fost vorba de o eroare tehnică ce a condus la printarea și afișarea greșită a prețului produsului. Am discutat cu responsabilii magazinului și ne-au menționat că placatul a fost modificat încă din primul moment în care a fost semnalată problema de etichetare. Subliniem faptul că la Case clienții au beneficiat de prețul promoțional corect de 74.99lei.

Strategia companiei Kaufland România urmărește să ofere clienților în mod constant produse la cele mai avantajoase prețuri. Reducerile de preț sunt marcate, de fiecare dată, conform legislației în vigoare, indicând atât prețul produsului anterior reducerii, procentul de reducere aplicat produsului aflat în ofertă cât și prețul final și diminuat după aplicarea procentului de reducere. Întreg procesul de etichetare se realizează într-un sistem informatic intern. Uneori, în cadrul acestui proces pot interveni și erori tehnice ce pot determina printarea eronată a anumitor etichete și implicit calcularea greșită a procentului de reducere.

În final, dorim să vă asigurăm de disponibilitatea noastră de a clarifica acest fel de situații. Astfel, în cazul în care clienții ne semnalează eventuale erori, la Case sau la Biroul de Informații, aceștia pot beneficia, fără excepție, de garanțiile și serviciile noastre. Informații complete despre acestea pot fi accesate la următorul link: http://kauf.land/OJL. De asemenea, clienţii pot apela gratuit numărul de telefon 0800.080.888 de luni până vineri, în intervalul orar 08.00 – 19.00 sau pot accesa site-ul www.kaufland.ro.

În scopul unei prezentări obiective a situației descrise în articolul dumneavoastră și a informării corecte a consumatorilor, vă solicităm actualizarea articolului publicat cu poziția Kaufland pentru clarificarea celor prezentate în articolul menționat mai sus. Totodată, vă stăm la dispoziție pentru informații suplimentare referitoare la cele expuse mai sus și dorim să vă asigurăm de transparența și de eforturile companiei Kaufland de a veni în întâmpinarea nevoilor clienților noștri”, se arată în dreptul la replică. 

Materialul incriminat poate fi găsit la: https://portalsm.ro/2016/02/satmarenii-tepuiti-pe-fata-la-kaufland-metoda-este-ingenioasa/

6 comentarii

  1. Ion Răspunde

    Daca imi permiteti eu am o alta problema cu Kaufland.La casele de marcat,dupa ce marfurile cumparate sunt puse pe banda , caserita trebuie sa se uite neaparat in caruciorul cumparatorului. Pe mine personal ma deranjeaza pentru ca sunt considerat ca un potential hot care a “uitat” ceva in carucior. Traind in secolul XXI nu puteti gasi o alta modalitate de a verifica clientii la iesirea de la caserie.

    • barny Răspunde

      asta e procedura in toate magazinele Kaufland indiferent de tara… e penibila..dar si in Germania la fel procedeaza

  2. Bota Remus Răspunde

    Feriti-va de Kaufland. Am cumparat un bax de zahar care avea afisat pretul de 2,9 lei/ kg si la casa am platit 3,1 lei / kg.Am facut cumparaturi de 600 lei, oare la cate produse am fost țepuit.

  3. sm Răspunde

    Ce este asa de deranjant daca casiera se uita in cos? Mie mi se pare normal si se practica la toate magazinele din Germania si la Aldi si la Lidal si la kaufland si la rewe si daca intri cu caruciorul in DM chiar si acolo se uita in cos dar nimic mai mult ba mai mult daca cumpar o lada de bere s-au apa minerala trebe sa intruduca in casa nr de pe cos. Si sa nu vorbim despre faptul ca intru lejer cu sacosa in mana s-au rucsac fara carucior si ce cumpar bag direct in rucsac s-au sacosa si la casa la iesire nimeni nu vrea sa se uita in rucsacul meu daca am pus pe masa tot ce am bagat in el s-au nu.

  4. lala Răspunde

    Kaufland e cel mai corect! calitae ,pret,aprovizionare….

  5. Pop Ioan Răspunde

    Ginditi-va ce se intimpla daca nu sint atente si se apleaca prea tare.Poate pica ceva din decolteu…Produsele pot fi urmarite si pe cale electronica.Vezi Auchan.Printre altele.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.