Managerul Satu Mare Shopping Plaza, Radu Bud, a declarat azi, pentru PortalSM, că acea campanie de strângere a 20.000 de like-uri lansată ieri pe Facebook pentru a-i determina pe cei de la KFC să vină la Satu Mare, nu a fost inițiată de reprezentanții mall-ului sătmărean. A recunoscut însă că îi este de ajutor în cadrul negocierilor, destul de avansate de altfel, cu reprezentanții KFC România. Dar, chiar și dacă sătmărenii vor aduna like-urile necesare, acest lucru nu va fi hotărâtor pentru deschiderea unui fast-food al companiei la Satu Mare.
Campania ”Vrem KFC la Satu Mare” a fost lansată ieri dimineață pe Facebook, și îi îndemna pe sătmăreni să adune 20.000 de like-uri pe grupul cu același nume de pe reațua de socializare pentru a-i determina pe cei de la KFC să vină la Satu Mare. Cel care a inițiat grupul de Facebook se pare că a făcut doar o campanie de imagine. Până acum s-au adunat peste 4130 de like-uri.
da da vrem KFC !!!!