Ultima actualizare: azi, 22:30
Locale

Debutează programul Start-UP Nation. Înscrieri, din 15 iunie

Pe site-ul Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat a fost postat anuntul referitor la data la care va deveni activa aplicatia de inscriere online in cadrul schemei de ajutor de minimis “START-UP NATION”.

Aplicatia de inscriere online va fi activa pe site-ul www.aippimm.ro incepand cu data de 15 iunie 2017, ora 10.00.

Prin schema de ajutor de minimis “Start-up Nation“, statul roman finanteaza cu pana la 200.000 de lei proiectele intreprinzatorilor privati care si-au infiintat o firma dupa data de 30 ianuarie 2017, sau isi vor infiinta o firma in perioada urmatoare, pana la inchiderea perioadei de inscrieri online.

Cei 200.000 de lei sunt nerambursabili si este suma maxima care poate fi accesata de o firma prin acest program, reprezentand 100% din valoarea cheltuielilor eligibile.

Pentru programul Start-up Nation, statul a alocat, in acest an, un buget de aproximativ 1,7 miliarde de lei (din fonduri de la bugetul de stat si din fonduri europene ). Vor beneficia de aceasta finantare aproximativ 10.000 de firme start-up.

Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat a publicat pe siteul www.aippimm.ro normele schemei de ajutor de minimis ale programului “Start-Up Nation” (conditiile in care va fi acordata finantarea), lista codurilor CAEN eligibile in cadrul schemei, precum si modelul de plan de afaceri care va trebui completat de solicitanti.

Documentatia programului se poate consulta si descarca la adresa: http://www.aippimm.ro/articol/programe/start-up-nation-2017/start-up-nation-2017

In vederea inscrierii in cadrul Programului, solicitantii (operatori economici) vor completa si transmite on-line planul de afaceri incepand cu ora 10.00 a primei zile de înscriere (joi, 15 iunie 2017), timp de 30 zile calendaristice, pana la ora 20.00 a ultimei zile de înscriere (miercuri, 14 iulie 2017), cu posibilitatea de prelungire a termenului pana la epuizarea bugetului.

Admiterea in Program se va face  in  ordinea punctajului obtinut la evaluarea planurilor de afaceri on-line.

La punctaje egale se vor aplica o serie de criterii de departajare prevazute in procedura programului.

Durata de implementare a programului este de maxim 12 luni de la semnarea acordului de finantare, in acest timp beneficiarii avand posibilitatea de a efectua maxim 3 cereri de plata/decont.

Un comentariu

  1. Mongol Răspunde

    Dupa ce “s-au rupt cerurile” acuma “dubuteaza” ? Sunteti din ce in ce mai penibili si de in amatorism deranjant!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.