Circa 180 de români sunt blocaţi pe aeroportul Luton din Londra, după ce un zbor spre Cluj a fost anulat.
O cursă Wizz Air care ar fi trebuit să plece sâmbătă spre Cluj a fost anulată, pasagerii fiindu-le asigurat transportul și cazarea la un hotel, fiind anunțați că vor pleca, a doua zi, cu o altă cursă.
Însă, și cursa de duminică, programată să decoleze la ora 12.30, a fost anulată, oamenii fiind informați că aeronava ar fi lovit un stol de păsări.
Pasagerii de la cursa de duminică au fost anunțați că vor putea pleca spre Cluj abia luni dimineață, compania asigurându-le doar transportul către un hotel din zonă, potrivit informațiilor obținute de la unul dintre pasageri de Observator TV.
Dorin Ferenț, pasager: Primul zbor anulat a fost cel de sâmbătă seara de la ora 20.00. Al doilea, cel de duminică de la ora 12.30. Duminică după-amiază a sosit o singură aeronavă, și cred că și-au dat seama că nu încap passagerii din două aeronave și până la urmă n-a mai plecat nimeni. Acum se pare că au sosit două aeronave, ne dau bilete noi, dar nu e nimeni să ne explice la ce oră vom pleca, e o incertitudine foarte mare.
Zborul w63306 care trebuia să plece din Luton în direcția Cluj Napoca a fost anulat. Ca pasager, nu am primit nici o informație, decât la ora 16 când am fost scoși de la poarta de îmbarcare înapoi spre check-in (ba se spunea că o pasăre a intrat în motor, ba că e ceață la Cluj). Au urmat ore de coadă, timp în care nu s-au oferit băuturi sau mâncare. Am fost informați rând pe rând că zborul va pleca cel devreme mâine dimineață, însă nu am primit alte bilete ci doar ni s-a spus să revenim în jurul orei 4 dimineața. Ni s-a oferit fie un voucher de 20 lire sau hotel, însă agentul, la ora 9 seara, nu știa dacă și când se va oferi hotel. El ne spune că mai bine ar fi să luăm voucher-ul că și așa expiră la finele zilei. Ni s-a spus direct că mai bine ar fi să rezervăm noi hotel (ziceau că îl decontează Wizz ulterior) și că de transfer nu poate fi vorba, că ei nu pot acoperi asta. Confuzia și lipsa de informații a dus la așteptări lungi în aeroport, multă frustrare, majoritatea ajungând să doarmă pe jos. Nici la ora asta (2 dimineața) nu știm nimic despre viitorul zbor. Niciun reprezentant Wizz nu a fost prezent, doar personalul aeroportului.
astia de la wizz air pot sa dea mana cu blue air si tarom, companii de (doi bani), ieftin si servicii proaste!
asta se intimpla doar ca sintem romani,sa veizi daca era alta natie cum se activa compania ar trebui dati in judecata pentru nepasare
Aveti mare dreptate. Este o discriminare imensa fata de romani din partea companiei ungare. Nu este un caz singular si mereu se intampla doar cand pasagerii majoritari sunt de nationalitate romana. Cele mai jioarse avioane cu foarte multe ore de zbor si piese defecte sunt date ca sa opereze aceste rute pe Romania. Mentenanta costa bani si nu poti scoate bilete ieftine cand o reparatie costa 10-20 mii lire pentru ca iesi pe pierdere. De aici si problemele de acest gen.
Vorbesti prostii foarte mari. Tu crezi ca o companie e interesata de nationalitatea calatorilor in cazul unor asemenea incidente?….doar eventual ca si studiu de caz pe consumul si preferinte in avion. Cauta pe internet si vei gasi alte exemple cu calatori de toate nationalitatile. Asemenea companii de “low-cost” astfel opereaza iar dupa ce elimina concurenta cu servicii mai bune, evident cresc tarifele. De altfel, daca esti interesat, poti investi in bilete de avion, pe care le revinzi pe site-uri de specialitate in ‘high demand”. Eu am castigat in studentie bani de vacante misto.
De aieste ai făcut în studenţie?
Bogu, ai, fută-te sorele, d- apoi tu de aieste a făcut în loc să înveți?. Știu cei de la Anaf ???