Ultima actualizare: ieri, 22:30
Naţionale

Publicaţiile online, principala sursă de informare a românilor. Ziarele tipărite, pe ultimul loc

Publicațiile online reprezintă principala sursă de informare pentru români, smarphone-ul fiind principalul canal de acces pentru știri, arată studiul Reuters Institute Digital News Report 2020.

Digital News Report este un studiu lansat la nivel internațional de Institutul Reuters și Universitatea Oxford, realizat pe 80.000 de consumatori din toată lumea. Ca surse de informare, românii aleg online-ul (inclusiv social media) într-un procent de 83%, TV (76%), social media (60%), iar la coada clasamentului este printul, cu un procent de 15%.

La nivel naţional, PRO TV și Digi 24 sunt cele mai urmărite branduri media, care se bucură şi de cea mai mare încredere din partea publicului, Studiul arată și publicațiile online de unde se informează românii. În fruntea clasamentului se numără Știrile Pro TV online, urmat îndeaproape de Ziare.com și de Digi24.ro. În top 10 mai intră Știripesurse.ro, Yahoo!News, Adevărul online și Hotnews.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.