Având în vedere situația epidemiologică descrescătoare, înregistrată la nivelul județului, Inspectoratul pentru Situații de Urgență “Someș” al județului Satu Mare a reluat în totalitate activitățile programului “Salvator din Pasiune”.
Astfel, în perioada 05.06-04.07.2021, la sediul inspectoratului se desfășoară cursul introductiv general și cursul de prim ajutor de bază cu Seria a-VI-a, formată din 14 voluntari, care erau înscriși în program încă din anul 2020, dar pentru care activitățile au fost suspendate din cauza pandemiei de Covid-19. După terminarea cursurilor, începând cu data de 12.07.2021, se vor face noi înscrieri în program, pentru Seria a-VII-a.
Dacă ai intre 16 şi 65 de ani te aşteptăm să te alături pompierilor sătmăreni.
Documentele necesare pentru a deveni voluntar:
✔️cerere de înscriere (se completează la sediul nostru);
✔️certificat de cazier judiciar (doar pentru persoanele care au vârsta peste 18 ani);
✔️copie după actul de identitate;
✔️aviz psihologic, cu menţiunea “apt pentru activitatea de voluntariat în cadrul IGSU “ ( se poate obţine de la orice cabinet psihologic );
✔️act doveditor al ultimelor studii absolvite sau în curs de desfășurare;
✔️adeverinţă medicală (de la medicul de familie) cu menţiunea “apt pentru efort fizic” sau “apt pentru muncă”;
✔️acordul părinţilor / tutorelui legal, doar pentru persoanele cu vârsta sub 18 ani (se primeşte şi se completează la sediul nostru, în prezenţa voluntarului, a părinţilor şi a reprezentantului instituţiei noastre);
✔️certificat de naștere voluntar, certificat de căsătorie părinți în cazul voluntarilor cu vârsta sub 18 ani.
Documentele se depun într-un dosar plic, la Sediul II al inspectoratului, situat pe str. Gabriel Georgescu nr. 30, în mun. Satu Mare, de luni până vineri, în intervalul orar 08.00 – 16.00, în perioada 12.07-23.07.2021. Relaţii suplimentare se pot obţine la numărul de telefon 0261.711212, interior 27203, 27224, în timpul programului de lucru.