Ultima actualizare: azi, 10:50

Locale

Aroganță la un magazin din Satu Mare. Client nemulțumit de produs, luat peste picior

Aroganță la un magazin din Satu Mare. Client nemulțumit de produs, luat peste picior. Un bărbat din municipiul Satu Mare va depune plângere la Autoritatea Pentru Protecția Consumatorilor împotriva unui magazin de electronice și electrocasnice din Satu Mare după ce a fost „trimis la plimbare” în momentul în care s-a întors la magazin cu o pereche de căști defecte. 

Bărbatul a cumpărat în urmă cu câteva zile o pereche de căști de la magazin. Când a despachetat căștile și le-a probat a descoperit faptul că produsul era defect. Mai exact, în căști se aude muzica, însă nu se aude nimic atunci când vorbește la telefon, cel din urmă fiind și motivul pentru care le-a cumpărat.

El s-a întors la magazin pentru a le returna și pentru a își primi banii înapoi. Bărbatul a fost surprins când la fața locului angajații l-au luat peste picior. Astfel, s-a întors acasă, urmând să depună plângere la Autoritatea Pentru Protecția Consumatorilor împotriva magazinului.

Citește și:

 

9 comentarii

  1. Iuliu Răspunde

    Dava in poola de jurnaliștii suli,dați numele magazinului sa ii fu.ta lume în guriță,scrieți articole și nu spuneți unde sa întâmplat!!!

    • Kuka Răspunde

      Boule care esti, nu au voie ca daca dau numele magazinului, magazinul ii da in judecata!
      aca vrei sa futzi ceva, fu.te pe ma-ta!

    • altex Răspunde

      ia ghici numele magazinului 🙂 se vede in poza

  2. Careva Răspunde

    Angajații mereu sunt de vina, nu? Clienții nu au nicio vina. Ei niciodată nu sunt aroganți și cu figuri in cap, nu?

    • @Careva Răspunde

      Acesta a fost momentul artistic în care tu recunoști că dacă te duci la reprezentanța unui dealer auto și în loc de ceva SUV primești o trotinetă tu nu ai comenta??? Probabil ai considera că asta este și spui că dealerul a considerat că la moaca ta de fraier atâta meriți???
      I-auzi tu figuri!!! Omul a plătit pentru ceva și nu a primit un produs pentru care a plătit. Simplu.

  3. Kuka Răspunde

    Am greșit în postarea mea.
    Vroiam să spun că eu sunt prost și din această cauză o fut pe MAMA mea.

  4. Hitler Răspunde

    Clientul ii prost! De ce m0rtii m@sii cumpara chinezarie ieftina? Apoi se mira ca suna prost…nu ii prost cine vinde ii prost cine cumpara! Asa ii castile saracului suna ca pu|a

    • Sâcă Răspunde

      Pentru cei cu sula-n gură , păcat de lipsa voastră de civilizație , nici usr-ul nu vă acceptă ….

  5. remy martin Răspunde

    In urma cu ceva timp mi-am achizitionat un smartwatch de la acelasi magazin dar nu aveam telefonul la mine. Ajuns acasa, descarc aplicatia necesara conectarii ceasului la telefon si surpriza: “Device not supported”. Platind cu cardul deja imi dadeam filme cate probleme voi intampina pana imi vor da banii inapoi(undeva la 600 de lei). M-am dus inapoi la Altex, la baiatul care m-a ajutat sa ma hotarasc si i-am explicat ce am patit. Acesta s-a dus sa isi anunte sefa si spre surpinderea mea, mi s-au virat banii inapoi pe cont in 2 secunde, iar produsul mi l-au luat inapoi fara nici un comentariu. Deci am ramas placut surprins de amabilitatea celor de la Altex!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.