Ultima actualizare: azi, 16:16
Locale

FOTO. Soluția propusă pentru evitarea carnagiilor de pe șosele: „Scade viteza bizonilor”

Asociaţia Pro Infrastructură afirmă, miercuri, după ce s-au înregistrat în trei zile 24 de decese în accidente rutiere, că există o soluţie simpla şi ieftină de a separa sensurile şi a evita astfel de carnagii, respective separatoarele de sens.

,,Opt din cele 24 de victime din acest weekend au fost înregistrate în ciocnirea frontală de pe DN2. Aşa cum API a atras atenţia în repetate rânduri, pe DN2 şi alte drumuri de 13m lăţime, există o soluţie simpla şi ieftină de a separa sensurile şi a evita astfel de carnagii: 2+1 alternativ. Ba mai mult, ea a fost implementată parţial pe cei 10 km dintre Sineşti şi Moviliţa, cu rezultate excelente: zero decese în mai bine de doi ani. De ce nu este generalizată această soluţie pe DN2?! Un posibil răspuns: scade viteza bizonilor (şi a celor cu girofar), deşi viteza medie în ansamblu creşte”, au scris, miercuri, pe Facebook, reprezentanţii Asociaţiei Pro Infrastrctură.

Reprezentanţii asociației cer o analiză serioasă a reţelei DN în vederea identificării zonelor unde se pot separa sensurile fără costuri majore, cu segmente pentru depăşire fără a intra pe contrasens.

În weekend-ul trecut, 24 de personae şi-au pierdut viaţa în accidente rutiere, iar România este pe primul loc în Europa la numărul de decese prin accidente rutiere.

4 comentarii

  1. radical2 Răspunde

    Ideea e exceptionala, dar va fii greu de implementat. Ganditiva ca cineva trebuie sa aprobe asa ceva. Oare interesul aceluia si al apropiatilor lui este acela de a limita viteza si accidentele ? Mie mi se pare ca NU. Unii insi importanti chiar din MAI probabil , nu au niciun interes sa faca asta. Pur si simplu pentru ca nu vor mai putea depasii cum vor ei in afara programului. Ei sau apropiatii lor. Doar nu credeti ca vor astepta in spatele celor mai lenti . Ei trebuie sa depaseasca ca de aia si-au “strans” bani de masini puternice. Iar de viata oamenilor credeti ca le pasa? Nicidecum… Sper ca a-ti inteles ideea.

    • Bogu Răspunde

      Nu cred ca solutia e o investitie de acest tip in infrastructura, decat pe sectoarele de drum intens circulate. Solutia este, POLITIA RUTIERA IN PERMANENTA IN TRAFIC. Legislatie exista dar nu este cine sa o aplice. Ies ‘baietii si mai nou fetele” ca sa-si faca norma, dupa care la birou si alte treburi de interes personal.

  2. hAuleuMaica Răspunde

    ȘEFU, este vorba de depășirea axului drumului nu de depășirea in sine, o spun, ca fapt divers

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.