Ultima actualizare: ieri, 21:29
Locale

Mărturia unui angajat al firmei Metamob | (Poze autentice cu zâmbete reale)

Ne petrecem o mare parte din zi la locul de muncă. Sănătatea noastră este în mod direct influențată de mediul în care ne petrecem aceste ore.
Din acest motiv, firma Metamob pune oamenii pe primul loc. Așa cum reiese și din mărturia unui angajat, care ne povestește că aici a găsit susținere și împlinire atât pe plan profesional, cât și pe plan personal:

“După un program de practică în străinătate, de 1 an de zile, m-am întors acasă cu un singur gând. Unde o sa găsesc eu un loc de muncă similar, care sa îmi ofere satisfacție?
Îmi venea greu să găsesc motivația de a găsi un alt job. După experiențele mele și a poveștilor auzite în jur, știam că șansele să găsesc o companie care sa își primească angajații cu o atitudine deschisă, erau destul de slabe.

Așa că inițial, am considerat că o multinațională ar fi varianta cea mai apropiata de experiențele de-afară. Am fost și eu atrasă de idea clădirilor mari, de birouri, ca-n filme, de petreceri de Craciun, de idea de open-space și de binecunoscutele stock photos. Au fost de-ajuns doar câteva săptămâni ca să-mi dau seama că acolo, eram doar un număr,  cu o voce pusă pe silent și că într-un birou cu 60 de oameni, eram de fapt toți singuri.

Așa că, am luat-o de la capăt. Și de data asta a fost cu noroc!

Am găsit o companie care  promova poze autentice, cu zâmbete reale, o companie dispusă să investească timp ca să mă cunoască.

Înainte de a lua decizia finală, am avut ocazia – să stau de vorba cu diferiți angajați, sa mă familiarizez cu profilul companiei și chiar să particip la una dintre ședințele de marketing, unde am fost ascultată și am văzut că transparența se practică și pe meleagurile noastre.
Și uite așa am făcut tranziția de la un banal număr pe o foaie, la o voce relevantă.

Devenind responsabilă de relațiile publice în cadrul firmei, un prim pas a fost cunoașterea mediului în care lucram și firma pe care urma sa o reprezint.
Astfel, l-am am cunoscut pe Sanyi, manager productie, care îmi povestește că a început să lucreze în firmă ca un simplu operator în producție.

Mai târziu, vorbesc cu David, care îmi spune ca momentan e student la UT și recent a fost promovat dintr-un post de operator, pe o poziție de șef de echipă.
Nu trece mult timp și aud încă o istorioară asemănătoare. De data aceasta e povestea lui Norbi, manager Calitate, care a pornit tot de la zero.

Și astfel, încep să văd un tipar care se repeta, o poveste întâlnită în fiecare birou.
Oameni care și-au dorit sa se dezvolte și-au primit susținerea de care aveau nevoie.

Am găsit un loc în care ești încurajat să crești nu doar cât timp ești la birou, cât și în afara acestuia, un loc unde sănătatea e o valoare de bază. Începând cu un măr în fiecare zi și până la accesul liber la sala de fitness din incinta firmei.

Cursuri de gătit, seminarii pentru susținerea unui stil de viața armonios, consiliere pentru cei care doresc sa scape de vicii dăunătoare și team building-uri in aer liber – acestea fiind doar câteva dintre activitățile care menite să susțină un stil de viață sănătos.

Iar tot la capitolul sănătate și siguranță a angajatilor aș putea adăuga și un sistem home office bine pus la punct. Majoritatea angajaților de la Tesa având un Laptop Apple la dispoziție, posibilitatea de a lucra de-acasa și un program flexibil (acolo unde e posibil, desigur). Iar pentru cei ca mine, care pentru a fi creativi, uneori au nevoie de liniște și concentrare, acest avantaj e de-a dreptul o binecuvântare. Ca să nu mai vorbim de mamele care în timp ce grădinițele și școlile au fost închise, au putut lucra fără a-și neglija copiii.

Și uite așa mi-am găsit locul într-un mediu în care tinerii care sunt la început de drum se tutuiesc cu ”seniorii” care se află în firma de mai bine de 20 de ani și leagă relații solide bazate pe respect și prietenie.

Și am stat să mă întreb…cum de au fost posibile toate aceste schimbări care îmi aminteau de instituțiile de-afară?
Și răspunsul e chiar simplu. Oamenii sunt ascultați, iar managementul se implică direct și se adună zilnic pentru a rezolva probleme, a analiza soluțiile și a asculta idei noi. Așa că o idee creativă, cum ar fi organizarea un cerc de lectură, se poate materializa de pe-o zi pe alta.
Iar timpul investit în angajați nu e considerat timp pierdut. De la timp din programul de muncă destinat cititului și până la un MBA în domeniu.

Eu am căutat satisfacția muncii depuse. Să pot transmite un mesaj în care cred.
Iar acum vreau să dau mai departe. Să găsesc oameni care vor să fie parte dintr-un mediu multicultural în ascensiune și la fel ca mine, vor să fie ascultați.
Și dacă încă nu ești convins, aș adăuga că alături de noi ai găsi: un loc de muncă stabil, care chiar și în timpul pandemiei s-a dezvoltat, unde se pregătește construcția unei hale noi, care oferă un salar atractiv (fără întârziere – nici măcar o zi în ultimii 20 de ani), contract de asigurare pentru fiecare angajat (Protect Grup EXTRA Allianz Tiriac),  bonus lunar de prezență, bonuri în valoare de 20 lei/zi lucrată, bonusuri trimestriale, prime de Sărbători, de început de școală și decontarea transportului.

Dacă nici acum nu ești convins, te așteptăm să ne faci o vizită sau să accesezi site-ul nostru unde poți să afli mai multe detalii (și sa vezi poze autentice cu zâmbete reale) 🙂

-Anda

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.