Ultima actualizare: ieri, 21:48

Locale

Autostrada Nordului (Satu Mare – Suceava): Șase oferte pentru studiul pe două segmente

Șase oferte au fost depuse pentru realizarea studiului de fezabilitate pentru două loturi ale drumului de mare viteză dintre Baia Mare – Bistrița, parte a proiectului cunoscut drept Autostrada Nordului (Satu Mare – Suceava).

Pentru Lotul 1, cuprins între Baia Mare și Dej, au depus oferte:

-Asocierea S.C. D P CONSULT S.A. (lider de asociere) – S.C. EXPLAN S.R.L. – SCA TEAHA&FÜZESI

-İNPRO MÜHENDİSLİK MÜŞAVİRLİK ANONİM ŞİRKETİ (ofertant unic)

-Asocierea QUADRANTE VIAPONTE SI CONSULTANTA S.R.L. (lider de asociere) – S.C. METROUL S.A. – CAPITAL VISION S.R.L.

Pentru Lotul 2, cuprins între Dej și Bistrița, au depus oferte:

-İNPRO MÜHENDİSLİK MÜŞAVİRLİK ANONİM ŞİRKETİ (ofertant unic)

-Asocierea QUADRANTE VIAPONTE SI CONSULTANTA S.R.L. (lider de asociere) – S.C. METROUL S.A. – CAPITAL VISION S.R.L.

-Asocierea S.C. EXPLAN S.R.L. (lider de asociere) – S.C. D P CONSULT S.A. – SCA TEAHA&FÜZESI

Valoarea estimată a întregului contract este de 21.573.573,47 lei fără TVA, din care valoarea Lotului 1 este de 13.172.534,68 lei, fără TVA, iar cea a Lotului 2 este de 8.401.038,79 lei, fără TVA.

Pentru fiecare Lot în parte, durata contractului este de 18 luni de la data începerii acestuia.

Pentru Studiul de Fezabilitate sunt alocate 14 luni, iar 4 luni sunt alocate pentru elaborarea documentației necesare licitării ulterioare a contractului de execuție a lucrărilor și pentru depunerea aplicației necesare finanțării din fonduri europene nerambursabile.

Potrivit CNADNR aceste oferte din parea celor trei asocieri și din partea antreprenorului unic, urmează să fie analizate de Comisia de Evaluare.

Obiectivul general al proiectului este de asigurare a unei legaturi rutiere, la cel mai inalt standard posibil, intre obiectivele de investitii care fac parte din strategia de dezvoltare a infrastructurii rutiere de transport, respectiv „Drum Expres Conexiune Satu Mare (VO Satu Mare) – Oar (Granita Romano-Ungara – Drum Expres M49 Ungaria)” şi „Drum expres Satu Mare – Baia Mare si legaturile la drumurile existente” în partea de nord vest si Drum Expres Paşcani – Suceava şi Drum Expres Suceava – Siret în partea de nord est, aflate pe reţeaua TEN-T.

Pentru desfășurarea activităților proiectului s-au alocat 20 de luni, iar valoarea acestuia este de 23.950.023,14 lei și va fi finanțat prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020. 85% din cheltuieli este acoperită de Uniunea Europeană din Fondul European de Dezvoltare Regională – 17.213.084,64 , 15% – contribuție proprie 3.037.603.,17 lei, iar 3.699.335,33 lei reprezintă cheltuielile neeligibile inclusiv TVA.

4 comentarii

  1. joliku Răspunde

    Ploiesti Buzau A7 63 km costa 5,5 MILIARDE lei si treaba asta face toata cateva zeci de milioane!?!?!? CIUDAT

  2. joliku Răspunde

    Da, e studiu de fezabilitate.

    • hAuleuMaica Răspunde

      Sânt curios câte studii de fezabilitate se vor face, câte zeci sau sute de milioane se vor arunca pe fereastră, via buzunare, până se va ajunge la faza de execuție. A nu se uita autostrada Brașov-Buc.

  3. Bogu Răspunde

    Proiectul este cunoscut sub numele de „Autostrada Nordului”, deși în cadrul licitației nu e clar dacă noua șosea va fi autostradă sau drum expres, ci este menționat doar „drum de mare viteză”.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.