Ultima actualizare: azi, 22:30
Locale

FOTOREPORTAJ. Semnalizare deficitară pe Centură. Orașe importante, uitate

Cele mai importante indicatoare pentru şoferii aflaţi în trecere prin Satu Mare lipsesc de pe centura de ocolire, şi anume numele principalelor oraşe. La urcările pe centură sunt indicatoare doar spre Petea, Halmeu şi Zalău. Nu scrie însă nimic despre Oradea, Baia Mare, Carei, Negreşti Oaş, Sighetu Marmaţiei sau alte zone, astfel că şoferii aflaţi în tranzit trebuie să se bazeze pe GPS.

În schimb, există indicator dinspre ieşirea către Botiz către Mărtineşti, dar pe drumul respectiv nu se poate circula cu un autoturism obişnuit. Poate doar cu unul off road.

Dar, să o luăm punctual pe fiecare intrare.

Sensul giratoriu de la aeroport

Dacă vii dinspre aeroport, la urcarea pe centură ai doar două indicatoare, spre Satu Mare în dreapta, la prima ieşire şi spre Halmeu şi Petea la a doua ieşire. Cei care vor de exemplu să meargă spre Oradea sau Carei…

————————–

Sensul dinspre Oradea

 

Cei care vin dinspre Oradea, la intersecţia cu centura de ocolire au indocatoare doar spre vama Petea, Vama Halmeu, Satu Mare şi Zalău. Nimic despre Baia Mare, Sighetu Marmaţiei sau alte localităţi.

———————————————

Sensul dinspre vama Petea

 

La sensul de intrare dinspre vama Petea sunt indicaoare doar spre Halmeu, Satu Mare şi Zalău. Trebuie precizat faptul că mulţi turişti din nordul Moldovei dar şi din toţi maramureşenii şi foarte mulţi cetăţeni din Republica Moldova tranzitează vama Petea. Ei nu primesc informaţii despre rute spre Sighetu Marmaţiei sau traseul spre Baia Mare.

————————————

Sensul dinspre Botiz

La intrarea în oraş, dinspre Botiz, există indicatoare spre Mărtineşti (drumul este impracticabil), spre Satu Mare, spre Zalău şi Petea. Lipsesc indicatoare care să arate cel mai rapid şi bun drum spre Oradea, Carei.

Aşadar, cea mai bună variantă pentru trecători rămân tot aplicaţiile gen Google Maps sau Waze, care îi vor îndruma pe rutele cele mai scurte. Este doar o chestiune de timp până când hărţile onlie se vor actualiza.

7 comentarii

  1. Vlad Tepes Răspunde

    In lumea civilizata, chiar si orasul pe care centura il inconjoara, este semnalizat corespunzator.
    Spre ex la intrarea dinspre Madaras ar trebui un indicator “Satu mare sud” pe sensul de mers inainte si “Satu Mare vest” respectiv “Satu Mare nord” , pe sensul de intrare pe centura…si tot asa la fiecare intersectie cu str. Careiului respectiv Aurel Vlaicu sau Botizului…
    Altfel, un strain care vine de la Madaras si vrea sa ajunga la fabrica de bere, va trece prin tot orasul cind ar putea merge pe centura…
    Pina si in orasul infratit Nyregyihaza, este o stfel de semnalizare…
    Dar, poate cineva se sesizeaza…

  2. Bojan alex Răspunde

    Dar circulația camioanelor când se va scoate din Botiz?. Gălăgie poluare accidente crapă pereții caselor . Cine trebuie sa ia atitudine?

  3. ioan Răspunde

    Ce folos ca avem centura de ocolire a orasului ,dar tirurile ce tranziteaza orasul pe ruta Oradea -Baia Mare intra prin oras ,podul Decebal e la fel de aglomerat Parerea mea e ca ar trebui impusa o taxa de oras ,cum este la CLUJ,altfel avem si noi centura.

  4. TS Răspunde

    Macar sa publicati pozele corecte la descriere
    Sensul dinspre Oradea Sensul dinspre vama Petea

  5. TS Răspunde

    Macar sa publicati pozele corecte la descriere
    Sensul dinspre Oradea / Sensul dinspre vama Petea trebuiesc schimbate

  6. CATRINEL RAT Răspunde

    NEGRESTI E ORAS?

  7. Covaci Dorina Răspunde

    Cea mai grava anomalie este cea de la trecerea pedte calea ferata inspre cele doua cartiere Balta Blonda si Satmarel. La urcarea pe centura indicatoarele de duc in eroare si in loc sa ajungi pe strada Balta Blonda care duce la Satmarel,te trezesti ca esti pe drum inspre Zalau.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.