Ultima actualizare: azi, 21:05
Locale

FOTO. Noi imagini de pe șantierul podului de la ștrand: ,,Lucrările sunt în grafic”

Noi imagini de pe șantierul podului de la ștrand. Primarul municipiului Satu Mare, Kereskenyi Gabor, a analizat stadiul investiției, precizând că ,,lucrările sunt în grafic”.

,,Podul peste râul Someș, zona str. Ștrandului, este o prioritate pentru Primăria Satu Mare și compania Strabag. M-am întâlnit cu Gerhard Streimel Dir.MT / techn.Direktionsleiter (director tehnic) și Franz Burgstaller, Dir.MT / kaufm.Direktionsleiter (director economic) pentru a analiza stadiul investiției și a discuta calendarul lucrărilor ce urmează a fi executate pe viitor.

Totodată, am purtat discuții și cu conducerea Electrica Satu Mare pentru a sprijini constructorul să depășească mai rapid problemele birocratice. Lucrările sunt în grafic, grație bunei colaborări între Primăria Satu Mare, constructor și consultant”, a declarat primarul Kereskenyi Gabor.

18 comentarii

  1. c-block Răspunde

    Da’ cum se poate că deputatul deputaților a fost iarăși omis? Sau a fost intenționat omis? Cozma dă-l din nou în judecată pe primar! Da’ nu se poate domnule! Chiar așa!?😱🤔😲🥴🤮

  2. Manole Răspunde

    Podul asta nu trebuia cumva sa se construiasca in captul cartierului Micro 17? De ce s-a schimbat locatia?

    • urbanism Răspunde

      1. Nu s-a schimbat locația. Cândva a fost acolo dar s-a modificat încă de pe vremea lui Anderco.
      2. Da, acolo trebuia la capătul cartierului.
      3. Efectele vom vedea când va fi gata și va fi și mai și în sensul giratoriu de la Soarelui față de ce e acum la Burdea momentan. Asta coroborat cu blocurile care se vor construi pe ce a mai rămas din Ipsuic plus blocurile lângă biserica ortodoxă de lângă mall toate cu acces direct spre Careiului îți spun eu că vei aminti cu drag ambuteiajele care sunt acum acolo. Că ce urmează e prăpăd, măcel curat.

      • Manole. Răspunde

        Podul trebuia construit in capatul cartierului. Daca Anderco a fost un idiot si a decist mutarea locatiei, din motive doar de el stiute, se pare ca nici cheresecheni nu e mai breaz. Deloc.

        Totul construit haotic si fara cap. Dar aplaudacii lui cherescheni vad doar orbeste ca “se misca lucrurile in sfarsit”. Da, se misca. DIn rau, in extrem de rau. Se construieste in prostie, fara a avea o integrare o lucrare cu alta. Multe lucrari fara absolut nici o utilitate, scop, infara de sifonarea banului catre firma tarr.

        Arata rau orasul. Sufocat. Poluat. MURDAR. In plin centrul orasului ai 0 spatii verzi. Bine ca avem un pavaj gri cu cateva dale aruncate la intamplare, fara nici un tipar, de alt gri. Faptul ca trasezi o linie pe juma de trotuar (Micu Klein, Decebal), nu inseamna ca ai facut parcari.

        Vreau sa vad o lucrare de care pot cetatenii sa spuna, da, arata cum ar trebui sa arate in 2022.

        Poate ar trebui gabor sa traga o fuga pana la oradea, de unde sa ia niste lectii de cum trebuie facute lucrarile, si mai putine vizite la budapesta pentru politica.

  3. Pistike Răspunde

    Dar ce se mai aude despre podul pietonal dintre Mall și centrul nou?
    No trebuia să înceapă lucrările de construcție?

  4. Norik Răspunde

    Intreabal pe Gaborko cand este treaz supozitoru.

    • Adi Răspunde

      Te va scoat din blocajul din M17 si o sa stai blocat pe botizului iar C2 tot la decebal vor merge proasta locatie

  5. Pista Răspunde

    Acest pod va ajuta la ușurarea traficului cu aproximativ 5%. Nu vad cum sa fie gata la 22.11.2022 cum scrie pe panourile care vorbesc despre lucrare. Probabil le vor schimba data, am făcut poza.

    • urbanism Răspunde

      @Pista. Va ușura dacă va ușura.. Uite, avem varianta de ocolire dar tirurile tot prin oraș circulă în veselie. Nu mă refer la cei care transportă treburi la podul 3 ci la cei care sunt în tranzit dar arnputea lejer ocoli orașul pe variantă. Replica șoferilor e că gps-ul le trimite aici. Oare? Nu e nimeni să se ocupe de problemă?

  6. Pistike Răspunde

    De vină pentru circulația camioanelor prin oraș sunt CNAIR-ul și primăria!
    Primul este administratorul drumului, și ar trebui să monteze indicatoare rutiere mai clare, că cele care sunt montate nu ajută ci mai mult încurcă!
    Al doilea, primăria, ar trebui să restricționeze accesul camioanelor prin oraș prin indicatoare + poliție locală + amenzi!

    • Traseist Răspunde

      Salut, te rog sa mergi cu Masina dinspre zona industriala spre Madaras, si sa imi spui ce intelegi cand ajungi la sensul giratoriu. In ultimii 15 ani am condus in 26 de tari. In abolut nici una, nu am vazut vreodata ceva asemanator cu ce e in curba de la aeroport. Din cauza asta, nici nu ma obosesc sa intru mai departe pe centura. Te crucesti pur si simplu. Sensuri nedespartite inainte de sens, intri in sens, nu mai intelegi nimic. Iesi din sens, diferenta de nivel, sens despartit cu alveola. SENS IN DITAMAI CURBA PE DRUM EUROPEAN. Vina e a noastra, ca acceptam toate lucrarile facute intr-o bataie de joc absoluta,.

  7. Postole Laurențiu Răspunde

    Pistike! Ai dreptate cu indicatoarele de pe centură! Ar trebui să fie mai explicite! Dar vad că repede te repezi la faza cu amenzile. Te-ai întrebat oare, camioanele care le vezi prin oraș unde merg? Că accesul în zonele Sătmarului este destul de greoi! Vorbesc de camion. Și te mai întreb așa ca fapt divers. Ai condus vreo dată un camion? Să fi în situația șoferului!

  8. joliku Răspunde

    Evident mall-ul este un punct care atrage probabil zilnic 3-4 camioane, un punct in oras care normal trebuia sa fie un frumos parc, strand sau orice alt loc de recreere, nu cea ce este acum acolo. Asta este situatia in tara asta interesele imobiliare au primat. Mall-uri, ca in orice tara civilizata se cam fac in afara urbelor, asa ca mall ati vrut mall aveti, in centru.

    • urbanism Răspunde

      @joliku, și cum am spus anterior dacă se înfăptuiește ce se vrea acolo din punct de vedere imobiliar va fi jale mare. Mai mult ca sigur va fi mai simplu și fezabil să circuli pe jos prin zonă. Dar ca să vezi trecerile pentru pietoni sunt cum sunt. Asta dacă sunt.
      PS. În țara asta orice soluție temporară devine definitivă. A se vedea în acest sens trecerile pentru pietoni desființate ilegal, ca hoții și fără consultare într-o noapte de weekend acum 7 ani! Că este temporar și se va rezolva. Tot așa este și acum. Iar caz mai recent este Sătmărelul. Asta este viziunea și capacitatea echipei locale de conducere. Mallul trebuia făcut pe Blaga la ieșire pe stânga unde se vroia complexul ăla Armonia parcă și care a dat faliment. Acolo se putea dezvolta, acolo se putea aproviziona cu câte tiruri dorești și nu deranja pe nimeni. Putea să aibă chiar drum de acces separat. Așa am [email protected] tot Drumul Careiului definitiv. Mai lipsește ca să revină armata română cu solicitarea de pe vremea lui Sanfira că vrea blocuri turn pe Careiului de la Burdea până la fabrica de pâine că atunci mai bine ne mutăm cu toții din oraș! În orașul ăsta dacă ai bani poți rezolva orice, poți viola orice regulă de urbanism și se face și pseudolegal!

  9. Norik Răspunde

    PODUL MAFIOȚILOR DIN SATMAR!!!

  10. Xpert68 Răspunde

    Vad ca s-au impotmolit lucrarile pe ambele maluri, pana acuma a fost treaba cea mai usoare, de acum incepe greul pentru constructori!!! Sa speram ca dupa finalizare sa nu fredom cantecul din copilarie: a venit apa si la daramat!!!!!, ca va fi mare bai si pentru executant si pentru cine a facut receptia!!!!!

    • urbanism Răspunde

      @Xpert68, și încă nici nu se vorbește că noi nu avem capacitate de a întreține un pod construit în stil hobanat! La orice intervenție vom sta după CNAIR, proiectant și tot restul! Ca să nu spun că totul va fi foarte-foarte scump! Motivul că s-a ales acest tip de pod este natura solului că ar fi mocirlos! Nimic mai puțin adevărat. Uitați ce pod s-a făcut la varianta de ocolire. Și la stilul ăsta hobanat problema e că totul stă în cablaj. Cum cablajul de susținere se [email protected] ce credeți ce urmează????? Iar cât se va tot interveni noi ne vom uita la podul frumos și nu-l vom putea folosi. Asta periodic! Bleah. E o porcărie după mine și interese de a plasa/promova acest tip de soluție. Vedeți că și la podul Galați-Tulcea peste Dunăre s-a făcut cusoluția asta. Și când va fi gata deja se spune că bine-bine e frumos dar cum se ajunge la pod!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.