În urmă cu 7 ani, Carel Woodworks a reușit să devină un nume, iar piesele de mobilier produse sub brand propriu în fabrica din Satu Mare au ajuns în cele mai importante orașe din Europa, în sediile unor companii precum Amazon, Microsoft sau JP Morgan, titrează republica.ro.
„Mobila românească este un brand în sine. A fost și încă mai este. Satu Mare lucra pentru marile branduri de mobilă. Aveam tradiție, aveam resursă umană și resursă naturală. Toate ingredientele pentru un business de succes. Dar nu aveam cultură antreprenorială, nu ne-a învățat nimeni să facem business. Aveam nevoie de capital și de experiență tehnică, de consultanță. Așa că am avut un investitor. Am început să producem semifabricate pentru companii care produceau parchet și mobilier, făceam o prelucrare primară. Apoi ne-am dat seama că putem aduce plus valoare lemnului și am început să facem produse mai complexe. Am încheiat contracte cu Obi, Hagebau, livram pentru Germania, Elveția, Austria, dar și componente de mobilier pentru Franța”, spune antreprenoarea Elena Birtoc.
Compania, care a încheiat anul 2023 cu afaceri de 4 milioane de euro, și-a propus să devină cunoscută și pe piața din România, iar pentru asta a creat un nou brand a cărei primă colecție – MAM – va fi lansată în această primăvară.
Materialul complet poate fi citit pe republica.ro.