Zeci de locuitori din Satu Mare sunt în fața sediului Electrica din pasajul Corneliu Coposu, cerând explicații cu privire la facturile umflate, lipsa facturilor sau reclamă alte probleme cu aplicația și site-ului companiei. Mulți au stat ore întregi fără a-şi rezolva problemele.
Problemele majore sunt legate de facturi surprinzător de mari pentru o singură lună și de lipsa facturilor, atât în format online, cât și fizic.
“Din decembrie până acum, am primit o factură de 1.000 de lei. Și ieri și azi am stat cu orele la Electrica fără să rezolv nimic”, a spus o sătmăreancă.
În fața sediului se află și persoane care nu au primit facturi de câteva luni. Electrica este acum sub presiune trebuie să remedieze situația și să ofere soluții.
Radu Roca s-a lăudat că a rezolvat problema
De ce trebuie să stea lumea la coadă? Nu funcționează aparatele telefonice? Pt gaz, electricitate și apă am apelat call center-urile lor fără probleme, pt sesizări reclamații alte nelămuriri și am fost ajutat, e mai comod și dealtfel înregistrat 🙂 Dar electrica are ceva de zis, sau portalsm e doar dus, fără întors? Nu era corect să cereți lămuriri? Este site de presă sau ce anume? Chiar mi-ar plăcea să văd presa la SM. Mulțumesc.
Ph… 👍
Roca, scoate limba!
O lună jumătate ke1a trebuit la jegurile astea de la Electrica ca să aibă un mentenanță situl lor!! E o bataie de joc, putea citi contoarele și emite facturile și să le și trimită prin poștă dacă au avut probleme!! Au mai umflat estimativ facturile ca nu au avut să timp cică să facă citirea indexului lunar de către angajații lor!! Ce poți să le mai spui la jegurile astea de la Electrica💩💩💩💩💩🤬🤬🤬🤬🤮🤮🤮🤮
Citirea este data in subcontractare la alta firma care iar paseaza mai departe facturarea iar la o alta firma. Desteptii asa fac bani din nimic pe pielea consumatorului. Ca de exemplu la mine de un an nici nu s-a citit contorul e alta poveste. Stat is stat sunt astia cu totii si de doare in plua pe ei de noi. Zici ca noi suntem pentru ei si nu invers!!! Apoi cam toti astia la un moment vor p[ati cum a patit si Romtelecom. Mai tineti minte cat trebuia sa astepti si ce interventi ca sa ai un telefon fix acasa????
Dar de ce nu te transferi la alt furnizor?
No acuma l-ai lovit direct în logică. Dar este totuși o problemă cu citirea la ei pentru că la mine au fost acum un an ultima oară. Și nici atunci nu m-au găsit că nah nu stă omul drepți la poartă mai ales că nici nu ești anunțat când vine odată la 6 luni exact. Așa că am tras un poză cu contorul și le-am trimis pe email. Dar repet a fost acum mai bine de un an asta! Pentru banii (și care nu-s puțini) pe care îi încasează și la profiturile astronomice să facă bine și să-și miște fizicul periodic până să citească contoarele la toți. Că dacă nici ei nu-și pot acoperi cheltuielile cu cititul periodic a contoarelor atunci nu știu cine! Dar nici asta cu cititul la 6 luni nu e în regulă.
Într-adevăr au actualizat/optimizat platforma on-line aproximativ 1,5/2 luni (au avertizat/informat acest aspect și modul în care se va proceda în perioada respectivă). Ok, mi-au venit facturile (am două puncte de consum “în gestiune”) și totul e ok. Bașca, după verificarea plăților pe lunile anterioare am constatat faptul că au facturat mai puțin. Nu-i stres, am dat citirea la zi și basta! Deci la mine e clar, corect și limpede totul! (întradevăr trebuie să conduci o contabilitate primară a cheltuielilor lună de lună ~de acolo verificarea mai sus amintită). Dacă corporațiile private se modernizează (Ex: Eon, Orange, Digi, ect.), iar noi clamăm că cele de stat mai greu, ei iată! Platformă modernă ca la privați. Da… mai greu cu unii utilizatori/clienți să se modernizeze (din cauze mai mult sau mai puțin obiective). Greu cu schimbarea/digitalizarea României…
Idem și la mine!
La unii e mai greu, dar tot ceilalți sunt de vină!
Vorba aia: “Când ești mort tu nu simți nimic, suferă doar cei din jurul tău. La fel se întâmplă și când ești prost.”
@Pistike ,astea le citesti tu undeva sau doar dai un Copy-Paste?
@GB. Corect. Si aici e probl la noi.
Lipsa unui site funcțional timp de X-luni a rezolvat un mare rahat. Au amestecat locurile de consum de nici ăla unu isten nu mai știe ce și cum, până și lor când le-am arătat ce au făcut nu le-a venit să creadă. Loc de consum casnic amestecat cu unul comercial dintr-o altă localitate iar factura cu ambele locuri de consum de nyme și cu senki nu mai știe cat, ce, unde și care este adevărata factura.
Au fost însă binevoitori să remedieze situația, fetele foarte amabile doar ca mai tre vizitată locația lor încă de câteva ori până se aliniază corect berbecuții.
Într-o țară în care sunt atâția și atâția programatori și firme puternice de IT nu suntem în stare să modificăm un site de importanță națională nici în două luni bă dimpotrivă le dăm toate peste cap de le ia mama dracului.
Mai sunt unii, erau prezenți printre primii la coadă dimineața, care mai mult ca sigur ca au niște vieți nereușite și merg la Electrica de dragul de a nu sta acasă. Pun întrebări stupide, pierd vremea altor zeci care într-adevăr au chestii de rezolvat și irită puținii angajați încă de la primele ore.
Dacă ai peste 60 de ani și ești plictisit de televizor stai drecu acasă și consumă cat de puțin oxigen…vei fi mult mai câștigat nu numai tu.
După indelunga mentenanță a celor de la electrica,primesc 4 facutri pe luna….decembrie.Mă ești nebun?….catastrofe și nesimțire la voi cât incape.Zilele acestea am mai primit una dubioasa.Nici nu am descarcat-o sa o deschid deoarece îmi apar niște liere,cifre,hieroglife dubioase în dreptul facturii.Cine știe ce atașamente suspecte trimit acești derbedei numiți electrica.Sunt curios dacă valoarea facturată este cea trimis de mine la citirea contorului.Vă bateți joc de oameni…a câtă oară?Nimeni nu protejează interesul consumatorului și al contribuabilului.Peste tot numai interes,hoție și nesimțire.
Gyucă… Tu reclami Electrica dar n-ai citit incă factura …bravo … Dă-o la vecinul ,poate se descurcă ….cu heroglifele .
Chiar ești prost. Doar îl citez pe om: “Sunt curios dacă valoarea facturată este cea trimis de mine la citirea contorului”. Că asta a scris Ghiuri la care ai reacționat ca un prost (no offense doar tu te-ai caracterizat așa). Data viitoare ia cu tine și DEX-ul că poate te descurci mai bine. 😉 Sau mai întreabă vreun prieten bun sau ceva vecin (vorba ta) că e bine ce ai scris sau iar e ceva prostie de-a ta ca de obicei.
Militianu prost,eu lunar trimit citirea contorului.Fac poze cu telefonul ca sa am o dovada clara ca realitatea este asa cum trimit eu.Din decembrie (de cand cu mentenanta)pana acum nu s-a putut trimite asa ca in data de 23 februarie am trimis citirea si deja mi-au trimis factura,repejor,repejor cu scadenta 04.02.2024…136 de lei…..este bine chiar foarte bine tinand cont ca sunt consumator la curte….cat de curand o sa le dau tifla pentru ca o sa produc curent exact atat cat consum….Da asta este alta poveste.
La eon este si mai simplu pentru ca acolo in momentul in care transmiti citirea contorului poti sa-ti calculezi factura direct pe site-ul lor.
Ba oameni buni io platesc la un apt. de 78 mp , 120 lei curentul /luna prin rds rcs si nu am multe aparate. Nu-i cam mult??? Cred ca ne fura astia la greu .FMM
Ai ceas Piticule ..Citesțe-l și poți calcula singur…foarte rar se intâmplă probleme la ceas .
Au fost inlocuite majoritatea, iar dacă ai dubii serioase cere inlocuirea.. Eu in general consum sub 100 kw/lună ..inmulțit cu 0,68 lei, si știu dinainte cât am de plătit….
Daaaa. De când am scos frigiderul din priză și nici becurile nu le mai aprind consumul meu lunar abia depășește dacă depășește suta de kW pe lună! Prin casă umblu cu lumânarea. Că pe ce iese consumul aista franțu mai știe. No repede să închid și tableta că și aia folosește curent.
COSMA! ai rezolvat? Vad ca motorina s-a ieftinit, scuze l-ai scumpit ! O sa se vada la alegeri pretul corect. Sper ca vei disparea din viata politica !
Amin!