Ultima actualizare: azi, 11:46
Locale

Top 5 greșeli pe care trebuie să le eviți când folosești bonusuri la operatorii de jocuri de noroc online

Piața jocurilor de noroc reprezintă unul dintre sectoarele economice care se situează pe o pantă ascendentă la nivel de încasări, în 2024 preconizându-se venituri de 580.3 miliarde de dolari. Segmentul online se află într-o continuă ascensiune, de la încasări de 51.9 miliarde de dolari în 2020, la venituri de 89.4 miliarde de dolari în 2023 și până la 100.9 miliarde de dolari în 2024. În următorii cinci ani, câștigurile vor ajunge la 136.2 miliarde de dolari.

Unul dintre motivele acestei creșteri este reprezentat de politica de bonusuri a operatorilor de pariuri sportive și casino. Aceștia le acordă jucătorilor diferite recompense, începând de cu înregistrarea (bonus de bun venit sau bonusuri fără depunere la verificarea identitățîi) și până accesarea unui program de loialitate sau înscrierea într-un club VIP. Și, din moment ce 48% dintre jucători vor să câștige, iar 47% își doresc să se distreze, bonusurile sunt în avantajul ambelor categorii.

Cele mai populare bonusuri acordate de operatorii din sectorul jocurilor de noroc sunt cele fără depunere, așa cum sunt ofertele de bonus fără depunere Fortuna. Aceste recompense iau forma bonusurilor la verificarea identității, a numărului de telefon, a adresei de email, a instalării unei aplicații mobile ori a accesării platformei într-un interval orar limitat (Happy Hours). Cu toate acestea, mulți jucători nu reușesc să profite de aceste bonusuri, pentru că fac mai multe greșeli.

1.      Interpretarea incorectă a condițiilor și termenilor bonusului

În general, bonusurile fără depunere, de exemplu, sunt condiționate de termeni mult mai greu de completat de jucător față de bonusuri cu depunere. Cerințele de rulaj sunt mai mari, limitele la câștig mai scăzute, iar condițiile de pariere mult mai stricte (cote, tipuri de meciuri acceptate, etc).

Jucătorii ignoră limitele maxime la sumele pariate cu banii bonus, îi plasează la jocuri care nu sunt eligibile ori au o contribuție de 0% sau rulează bonusul incomplet, solicitând ulterior încasarea câștigului ori bonusului acordat de operator. Astfel de greșeli echivalează cu pierderea bonusului și a oricărui câștig obținut cu bonificația respectivă de către jucător.

2.      Activarea concomitentă a mai multor bonusuri

Operatorii oferă în mod frecvent bonusuri, atât fără depunere, cât și cu depunere, pentru recomandare, de ziua jucătorului sau bonusuri care pot fi obținute la Roata Norocului ori alte promoții. Nu de puține ori, jucătorul revendică aceste oferte, din dorința de a nu le pierde, în timp ce deja rulează un alt bonus. Automat, bonusul curent se anulează, iar câștigurile obținute se pierd.

3.      Solicitarea încasării bonusului înainte de finalizarea cu succes a rulajului

Banii bonus sunt direcționați în balanța asociată, care este diferită de soldul real al contului de jucător. Jucătorii care solicită încasarea bonusului înainte ca acesta să fie rulat în întregime pierd bonusul. De asemenea, o parte dintre operatori specifică în mod clar că orice solicitare de retragere din cont până la finalizarea rulajului bonusului va duce la anularea acestuia, condiție care se referă inclusiv la retragerile de soldul real.

4.      Ignorarea termenului de activare a bonusului și a intervalului de rulaj

În cazul bonusurilor fără depunere, perioada de activare, la fel ca intervalul de rulare, este foarte scurtă. De exemplu, oferta trebuie revendicată în termen de 24 de ore față de 72 sau mai multe zile ca la alte categorii de bonusuri.

Același lucru se întâmplă și la rulaj, de cele mai multe ori termenul fiind de 2 și până la 5 zile față de 15 și până la 30 de zile în cazul bonusurilor cu depunere. Dacă jucătorul nu respectă această cerință, atunci bonusul este anulat.

5.  Utilizarea aceleiași adrese de IP pentru revendicarea bonusului de către membri diferiți

Una dintre regulile de bază legate de bonusurile acordate de operatorii de jocuri de noroc este că se oferă doar o singură bonificație pe adresa de IP. Prin urmare, dacă mai mulți jucători, de exemplu, membri ai aceleași familii, folosesc același IP și revendică bonusuri, acest lucru înseamnă încălcarea regulii stabilite de operator.

Modalitatea cea mai eficientă pentru a evita comiterea acestor greșeli este reprezentată de consultarea termenilor și condițiilor asociate bonusurilor. În plus, în cazul în care există nelămuriri, jucătorul poate apela la serviciul de asistență clienți al operatorului pentru a înlătura orice fel de neclaritate.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.