Serviciul de Ambulanță va avea un compartiment de consultații de urgență la domiciliu

8 mai 2015 | 0 comentarii

SAMSUNG CSCLa cabinetul prefectului, vineri, 8 mai 2015 a fost convocată o şedinţă pe tema decongestionării activităţii medicale în cadrul Unităţii de Primiri Urgenţe (UPU) Satu Mare şi a reducerii timpului de aşteptare a pacienţilor. La această întrunire au participat prefectul dr. Eugeniu Avram, directorul Direcţiei de Sănătate Publică (DSP), Dan Cojoc, directorul Casei Judeţeane de Asigurări de Sănătate (CJAS) Satu Mare, Georgeta Pop, directorul medical al Spitalului Judeţean de Urgenţă Satu Mare, Paula Mare, managerul Serviciului Judeţean de Ambulanţă, Gabriela Opriş şi şeful serviciului de Monitorizare din cadrul Instituţiei Prefectului, Ramona Antonescu.

În opinia prefectului, printr-o mai strânsă colaborare instituţională între centrele de permaneţă din judeţ şi Unitatea de Primiri Urgenţe (UPU), cât şi o mai mare implicare respectiv eficienţă din partea instituţiilor care coordonează şi finanţează activitatea centrelor de permanenţă ar putea îmbunătăţi calitatea serviciilor medicale din cadrul UPU.

La propunerea managerului Gabriela Opriş s-a hotărât înfiinţarea Compartimentului de consultaţii de urgenţă şi transport sanitar în cadrul Serviciului Judeţean de Ambulanţă Satu Mare, în vederea efectuării consultaţiilor la domiciliu. În acest compartiment vor putea efectua gărzi şi medicii de familie din afara structurii Serviciului de Ambulanţă, condiţiile logistice necesare fiind asigurate de această instituţie. Cadrele medicale interesate se pot adresa conducerii SJA Satu Mare.

Sursa: Prefectura Satu Mare

Etichete: , , , , , , ,

Categorie: Locale

Responsabilitatea juridică a comentariilor revine în totalitate autorilor, care își asumă în întregime și consecințele legale

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

  • RSS
  • Facebook
  • Google+
  • LinkedIn
  • YouTube
  • Pinterest