Ultima actualizare: azi, 11:29

Locale

După un an de bătaie de joc, Kereskenyi se gândeşte să rezilieze contractul cu firma care repară podul

După mai bine de un an de bătaie de joc, primarul Kereskenyi Gabor a declarat că ar putea chiar rezilia contractul cu firme care repară podul Decebal.

Edilul i-a chemat astăzi la o întâlnire pe reprezentanţii societăţii din Zalău şi le-a transmis că va fi obligat să rezilieze contractul cu ei.

“Am constatat că la noi cu vorba bună nu se poate. M-am săturat să răspund eu pentru cei care nu sunt în stare să respecte măcar o singură promisiune, un singur angajament. Am chemat azi la Satu Mare toată conducerea firmei Drum Inserv Zalău, care execută lucrările de reparaţii pe Podul Decebal. Le-am transmis clar să termine cu băjbâielile şi experimentele pe seama sătmărenilor. Altfel, vom găsi noi metode de a elimina incompetența și lipsa chefului de muncă.

Contractul, semnat de fostul primar Dorel Coica, este prost făcut şi ne limitează în a lua măsuri drastice împotriva firmei. Dar vom găsi soluţii, iar dacă vom fi obligaţi să luăm decizia cea mai drastică, ne-o asumăm: vom rezilia contractul şi îi vom trimite acasă”, a spus primarul.

15 comentarii

  1. Una Răspunde

    O sa vina o firma tot incompetenta dar de aceasta data cu origini maghiare?

    • Mihai Răspunde

      De ce ai fi suparata Una, la tiganci nu-i tot una daca-i roman sau ungur ?

    • matroz Răspunde

      Pai daca se gandeste de un an?Cat ii va trebui pana pune in aplicare!Omul e un fanfaron si jumatate!Pacat ca portalul pune creionul pe hartie cu prostii gaboricesti!Cautati in urma ,la ce s-a scris si la ce s-a facut!Execrabil!

  2. Ana Konda Răspunde

    Cred ca de vina cu acest contract nu e Coica ci legile tampite din Romania care obliga contractanctul la oferta cea mai avantajoasa pentru stat !Adica oferta cea mai proasta !!

    • Mihai Răspunde

      Da ai dreptate. Pe de alta parte nu se defineste clar cine poate contracta lucrari, ce procent v-a face cu subcontractanti, daca are suficient personal, utilaj, cash, know-how pentru asemenea lucrari , daca nu are deja si alte contracte in curs pe respectiva perioada si as putea continua … Toate astea teoretic se cer dar se triseaza fara ca cineva sa fie tras la raspundere pentru declaratii mincinoase.

      • nuconteaza Răspunde

        Desi ar fi normal ca de indata ce firma nu isi duce pana la capat contractul sa nu mai aiba dreptul sa faca contracte cu statul. Atunci, s-ar opri multi din smecherii. Din cate vad, aici inca le da voie, chiar daca nu isi indeplinesc contractele.

    • Una Răspunde

      Du-te tu, lasă că vine Vakond, varyunk !!!

      • y Răspunde

        Nu te supăra dar pe mine asta nu mă interesează. Firma asta din Zalău habar n-are de meserie. A avut șansa un an de zile să demonstreze. Dacă faci drum trebuie să știi să faci și fundația drumului. Ce au făcut ei la baza podului nu este bun și au încercat de două ori. După mine să vină și dracul, dar să facă odată treabă bună!

  3. matroz Răspunde

    Ca de obicei!Bate campiii primarul nostru.Asta a vazut vre-un contract in viata lui zbuciumata?Achizitiile facute in SEAP-ai auzit de asa ceva domn primar- sunt foarte de impus cu conditii care sa exceada legea romaneasca!
    Sunt curios cat va mai clama contractul lui Coica.Dar la minunatele studii juridice ale persoanei in cauza,amestecarea termenilor,conditiilor si specificatiilor e tot una!Apuca-te de studiu serios tinere,baga la cap carte nu bolunzenii aiurea!

  4. matroz Răspunde

    Si ca lucrurile sa fie teribil de optimiste codul rutier reglementeaza circulatia autobuzelor din statii prevazute cu alveole-cred ca asa este pacatoasa de la Burdea :
    Articolul 43
    (1) Daca un drum este prevazut cu o banda destinata vehiculelor lente sau transportului public de persoane, semnalizata ca atare, acestea vor circula numai pe banda respectiva.
    (2) Conducatorul de vehicul care circula pe banda situata langa marginea partii carosabile trebuie sa acorde prioritate de trecere vehiculelor care efectueaza transport public de persoane numai atunci cand conducatorii acestora semnalizeaza intentia de a reintra in trafic din statiile prevazute cu alveole si s-au asigurat ca prin manevra lor nu pun in pericol siguranta celorlalti participanti la trafic.

  5. laurentiu Răspunde

    ha ha ha Dar dirigintele de santier- reprezentantul lui keserkeni ce-a pazit in timpul lucrarilor???

  6. Unu Răspunde

    Terminați odată lucrările la podul Decebal pentru numele lui Dumnezeu. Atâta bătaie de joc pentru noi sătmărenii şi nu numai !. RUŞINE !!!

  7. 007 Răspunde

    In esenta lucrurilor nu doriti sa intrati,d-le Primar?Trebuie oare sa va spuna cetetenii platitori de taxe ce aveti de facut in cazul de fata?
    Ma intreb si va intreb,ce nu va lasa sa sesizati institutiile statului,DNA-ul in acest caz si nu numai, pentru urmatoarele situatii:
    -Cum a fost intocmit studiul de fezabilitate ?
    -Cum a fost conceput si aprobat contractul ?
    -Cum au fost receptionate lucrarile de comisiile de receptie de-a lungul timpului?
    -Cum sunt selectate firmele ce participa la licitatii ?
    Oare sa fie la mijloc MITA,atat cea individuala cat si cea de PARTID,INDIFERENT de COLORATURA POLITICA, a celor care sau perindat la conducerea municipiului ,d-le Primar?
    Si atunci aplicati dictonul mafiot “Chi tace campa!” – Cine tace, traieste(politic zic eu)! Din pacate este atat de general acest dicton incat a devenit tipic pentru orice grup mafiot din orice colt al tarii,incat te intrebi cu o mare durere-n suflet,oare poporul acesta este atat de indobitocit in propria-i mediocritate,incat ne mai trebuie cateva secole sa ne civilizam?
    In rest vorba cantecului lui Socaciu,,Pleac-ai noştri, vin ai noştri, noi rămânem tot ca proştii “!.Oare n-ar trebuii sa-l actionam pe primar in judecata pentru tainuire si chiar complice la musamalizarea unor infractiuni?Intreb?!

  8. parearea mea Răspunde

    Am convingerea ca doar cei care au incheiat contractul sunt de vina: daca in contract scrie clar termen si calitate, daca firma ce s-a angajat nu face ce trebuie, sa fie amendata cu valoarea lucrarii! Acum satmareanii au d esuferit ca firma este de tot…stiti voi ce! Pe viitor, CONTRACTE REALISTE!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.