Sătmărenii Berici Attila și Norbert sunt nevoiți să parcurgă un traseu periculos în Republica Kârgâzstan. După 23 de mii de kilometri parcurși, cei doi nu pot să străbată platoul Pamir, iar astfel se vor deplasa pe o rută înghețată, plină de capcane.
,,Dragi prieteni. Nici până acum, cei 23.000 de kilometri nu au fost ușori de străbătut. Însă in Republica Kârgăză am ajuns la o parte foarte grea: platoul Pamir este închis, mergem pe un alt traseu dar tot înghețat, periculos, vedeți camioane și mașini accidentate, părăsite”.
Aventurierii trebuie să fie extrem de atenți când vor parcurge noul traseu, pentru că orice greșeală îi poate costa scump.
,,Mașina rezistă pe drumurile distruse, pe gropile acoperite cu zăpadă. Ne concentrăm să nu greșim, ajunge un derapaj și putem aștepta ore să ne găsească cineva ☹Totuși, atenția voastră și gândurile frumoase ne încurajează!”
Daca Loganul reuseste sa va aduca acasa, il puteti impaia atunci cand isi va da obstescul sfarsit,sa-l aveti mereu pe-aproape !!
N-ai reușit să vinzi rablele aduse din Germania și acuma te oftici?
Dacă ajung teferi acasă din ce a mai rămas din mașină sper să ajungă de ceva material de pus în ramă de arătat la nepoți.
Probabil ai și tu mașină de Jermania, cu kilometrajul dat înapoi Că asa e moda, și care masina a fost a unei bunicuțe ce nu mergea decât la cimitir sau la piata cu ea.
Cetățene, știi tu ceva, doar ești expert la câț fraieri ai țepuit la viața ta cu mașinile second hand aduse din Jermania. Să ai grijă la ANAF, mai nou vânează pe cei de teapa ta.
Toți sunteți mândri că s-au dus cu Loganul românesc. Așa Logan de serie cu ușoare îmbunătățiri să fie toate din comerț cum e și ăsta a lor Bertici!
Nu vând și nici n-am vândut mașini, dar nu îmi place că cineva denigrează un produs românesc că-i el snob.
.
Felicitari si drum bun in continuare ! .;-)
Felicitări şi să ajungeţi cu bine acasă!
Ma repetet. Nimeni.nu trebuie sâ-și riște viața. Nu stiu câti dintre noi ar avea chef ca statul român să le plătească repatrierea in caz de ceva… Excursia lor are si ceva asigurare?
Temerarii satmareni sunt de laudat, dar cred ca au si exagerat cu intoarcerea. Sa vina acasa sanatosi si msi vorbim.
Îmi pare rău stimate @cetățean, dar te informez că produsul tău așa prețuit de muult nu mai este așa românesc cum crezi tu și producția acestei mașini se realizează cel puțin 2/3 în afara țării. Doar politica și numele mai face ca să se producă ceva și la noi. De nu era numele Dacia cred că de mult pleca Renault din țară. Noi ca țară am făcut tot posibilul să plece. Deschide ochii și de exemplu ia verifică cât și ce produce unitatea Renault din Casablanca, câte unități se livrează spre export din porturile Casablanca și Tanger. După ce ai verificat informațiile poți fi “mândru” de conducătorii noștri. Dar hai să te ajut!
https://www.digi24.ro/stiri/economie/companii/dacia-renault-isi-muta-putin-cate-putin-productia-catre-maroc-1020801
Ăștia care nu mai puteți de mașinile din jermănica , din 1990 cred că am cumpărat vreo 5 second hand de acolo și nu am luat țeapă niciodată , adevărul este că numai prima o fost franțuzească – Renault , apoi Opel Ford , Audi , Mecedes , BMW toate made in Germany și toate circulă încă pe drumurile din Românica . Nu dau un bmw 330 din 2010 pe un 2 logane noi .
Fordu’ de cand este made in Germany ??? …-))
P.S. stai calm , eu am inteles mesajul tau si-ti dau dreptate 100 %
Peace ! 😉
Se zice ca Decebal,cum bine stiti ,a condus DACIA.Iar cand s-a plictisit si-a cumparat LOGAN!
Norick, stai-ți pe pulă, că altfel…
Ai incercat si chiloti la p”la 2-a sa vezi daca tin mai mult decat alea noi luate?
Cine p..a mea e Norick ăsta ???
@Geo. Nu-i o marcă de mașină, liniștește-te nu mai căuta.
Sa-ti raspund la nivelul tau subcultural : este unul care oricand iti da clasa in orice domeniu. Chiar si o mu.. iee… ? ? ?