Ultima actualizare: ieri, 19:49

Locale

Noul secretar de stat de la Transporturi promite finalizarea drumului expres Baia Mare – Petea

Noul secretar de stat în Ministerul Transporturilor, Dragoş Titea a anunţat că va susţine principalele proiecte de infrastructură rutieră, printre care și drumul expres Baia Mare – Petea. 

Noul secretar de stat de la Transporturi a precizat că va susţine realizarea drumului expres Dej-Baia Mare-Petea (judeţul Satu Mare), principalul punct de frontieră din zona de nord-vest a ţării.

,,Pe termen mediu şi lung îmi doresc să finalizăm lucrările la drumul Baia Mare – Târgu Lăpuş, dar şi accelerarea finalizării proiectului drumului expres Dej – Baia Mare – Petea”, a declarat Titea.

9 comentarii

  1. abc Răspunde

    Iarăși povești de adormit copii. Stimați tovarăși, ceva concret !!! Astea sunt abureli și nu de alta dar ține din 1997. Oamenii se mai plictisesc când aud aceeași placă.

  2. starsky and hutch subtitrat Răspunde

    MUIE PSD! .De ce nu Spune-ți si când a zis imbecilu asta ca o sa se construiască ? Va spun eu … in 2035 ! Toți tampitii au ajuns specialiști prin cumetrie politica,numai cozi de topor care nu știu decât sa dea din gura !Hahalere!

    • Norick Răspunde

      N-ai fost atent Starsky – era vorba pe termen LUNG.. Cred , ca nici cu 2050 nu exagerezi… :-)))
      Peace ! 😉

  3. ALEXANDRU Răspunde

    Autostrăzile sau, mai exact, lipsa lor au reprezentat în presa autohtonă a ultimului deceniu un subiect extrem de sensibil. Preţurile uriaşe pe kilometru, durata de execuţie (care ajunge şi la 20 de ani), autostrăzile care pleacă de niciunde şi ajung nicăieri, suspiciunile de corupţie planând asupra procedurilor – toate au intrat în folclorul românesc, care împleteşte hazul cu necazul. Totuşi, autostrăzile reprezintă o poveste de succes;iar „Historia” v-o prezintă în paginile care urmează pe cea mai interesantă dintre ele (care subliniază şi propriul nostru eşec):povestea Autobahn-ului. Cum a reuşit Germania să construiască, între 1920-1941(adică acum mai bine de şapte decenii), 4.000 de kilometri de autostradă?
    Vai de noi !
    Astia au inceput prin anii 1920 ,noi trageam cu arcul si aveam rascoale !
    Cu PSD LA GUVERNARE ,nu facem nici un metru de drumuri ,au taiat fondurie de la transporturi si educatie !

    Pai de ce ! Ca pot ! e mai usor sa conduci niste prosti care nu au sansa sa circule ,si sa vada prea multe !

    PSD ne ingroapa !

    • y Răspunde

      @Alexandru, dacă se circulă bine omul mai vede și altceva. Judecă și compară. Asta este și unul din motivul pentru care diasporenii încep să-și mute toată familia afară pentru că s-au săturat să aștepte. Nici afară nu-i numai lapte&miere, nu-i din cârnat gardul dar deja și “cartierul brazilian” de la intrarea în Mátészalka arată mai bine decât sate întregi de la noi. Din păcate nu numai în Vaslui sau Teleormanistan. E jale inclusiv în București! Așa că nu mai vin că ei nu mai sunt masă de manevră. Și când totuși vin acasă iau bătăiță pe poponeț democratică de la jandarmi. Restul încă se vinde bucuros pe promisiuni electorale. Eu am o vorbă. Știi care este noul nume arab al României? Absurdistan.

      • matroz Răspunde

        @y:hai tu,plantatorule de puieti…Chiar Absurdistan?Au spus-o generatii de degenerati inaintea ta si tu vii acum si ne-o spui din putul gandirii tale!Ce bine era daca ramaneai la plantatie!!!!?

  4. sebi Răspunde

    Și în condițiile atea ne mai mirăm că unii isterizați se duc la Alba Iulia călare sau cu ștrafurile , cu ce vreți să meargă după 100 de ani de românică , tot opinca-i baza. Ne-au băgat în ceață și ne-au furat răgățenii de 100 de ani , am ajuns nația cea mai înapoiată din Europa .

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.