Startul la Raliul Dakar este sub semnul întrebării pentru Emanuel Gyenes, asta după ce riderul sătmărean nu s-a recuperat în totalitate după accidentarea suferită la brațul drept.
Mani a ajuns deja în capitala peruană Lima, locul unde se va desfășura această ediție a Raliului Dakar, însă riderul a declarat că doar în cursul zilei de astăzi va putea oferi un răspuns clar în ceea ce privește participarea sa la cursă.
,,M-am plimbat cu motocicleta prin Lima ca să văd cum mi se comportă brațul și dacă pot să merg bine cu motocicleta. După accidentare nu am mai stat pe motocicletă, iar ieri a fost prima plimbare și trebuie să recunosc că m-am simțit de parcă m-am urcat pentru prima dată pe motocicletă. Am mers aproximativ 50 de kilometri pe nisip și am căutat și câteva dune mai ușoare”, a declarat Mani Gyenes.
Riderul sătmărean a declarat că în cursul zilei de astăzi, vineri, 4 ianuarie, va știi cu exactitate dacă va participa la acest raliu.
,,Am reușit să merg cu motocicleta, însă în continuare mă doare brațul și trebuie să fiu foarte atent să frânez din timp pentru că nu pot să ridic motocicleta pentru a evita un obstacol în ultimul moment. Vineri voi decide ce voi face, dacă voi porni în cursă sau nu”, a mai spus riderul sătmărean.
Startul concursului se va da în data de 6 ianuarie 2019, din capitala peruană Lima.
Mani,Mani pai ce vor zice sponsori tai ai mers tocmai pana in Peru sa iti dai seama ca esti nerecuperat ,da in Szatmar city nu este dig la somes sa faci cateva ture sa iti dai seama, bla bla bla .
Iar o sa fim rai.. dar.. cred in acest caz.. cu repetitia de rigoare.. asistam la hobby unui satmarean. Ii dorim succes, sanatate.
@a
Așa este, asistăm la un hobby, dar dacă Mani reușește să vină cu rezultate extraordinare an de an (inclusiv victorii la clasa Marathon) înseamnă că este talentat și performanțele lui sunt cu atât mai mult de APRECIAT. Ca să se bată pt. podium la general, orice concurent are nevoie de sprijin de uzină (să fie pilot al fabricii producătoare) dar asta e imposibil în România. Din acest motiv nu avem piloți în Formula 1, WRC, Moto GP, etc. Omul ăsta ar trebui promovat la TV, participarea lui ar trebui urmărită și documentată pt. că este singurul român participant și, repet, nu termină printre ultimii, dimpotrivă…
Nu înțeleg de ce avem atitudinea de “tot ce nu e locul 1 e degeaba”. În urmă cu niște ani, pe Hungaroring, într-o cursă auto de campionat mondial, maghiarii aveau doi participanți: unul a condus cursa și a câștigat-o, celălalt era de umplutură (ultimul și la distanță uriașă de ceilalți). Știi ce au făcut zecile de mii de spectatori din tribune? Valuri și aplauze atât pentru primul cât și pentru ultimul… Erau mândri și de ăla care abia ținea pasul cu restul.
Și mă întreb: cum naiba nouă ne place să criticăm tot ce al nostru? Dacă Mani ar concura pt Ungaria, ăia l-ar adora! Da, asistăm la un hobby, dar ce hobby și ce talent are Mani! Dakarul, ca și competiție, e în primul rând despre pasiune și hobby. Iar Mani este acolo. Si e SĂTMĂREAN!
Pentru pasionati pacate este o realizare , pt habarnisti nu este. Atat.
Nu sunt un cunoscător, pur și simplu sunt mândru de realizările conaționalilor noștri. La fel a fost și cu Simona Halep: cat timp nu a câștigat grand slam-uri a fost criticată, după ce a triumfat la Roland Garros a devenit idol… Asta spune multe despre atitudinea noastră, ca popor… Sunt sacrificii enorme pe care le fac acești oameni talentați și ar trebui susținuți indiferent dacă sunt sponsorizați masiv sau o fac doar din pasiune.
Ignorati -pacate-
Nu este deloc ușor ce face. Da, este un hobby costisitor, dar ne face reclamă. Află oamenii de orașul nostru de …., dar poate-poate cine știe atrage ceva turiștiș ceva investitori. Poate.