Peste 200 de autobetoniere transportă beton pentru piciorul podului aflat în construcție peste râul Someș, în zona str. Ștrandului. Operațiunea a început miercuri dimineața și va dura până joi seara. Cele peste 200 de autobetoniere vor transporta aproape 2.400 mc de beton.
,,Se toarnă peste 2.400 de mc de beton la primul radier al unuia din cei doi piloni ai podului. Un astfel de radier are aproximativ 4 metri înălțime, folosindu-se și 180 tone de fier beton. Pentru operațiune se folosesc peste 200 de autobetoniere. Se va turna timp de două zile, miercuri și joi”, a declarat primarul Gábor Kereskényi.
Podul este cel mai mare proiect de infrastructura din ultimii 30 de ani din Satu Mare și o construcție unică în nord-vestul României. Acesta va avea 640 de metri, proiectul fiind adjudecat în aprilie 2020 către constructorul austriac Strabag pentru 168 milioane lei. Lucrările au început în iulie 2020, urmând a fi finalizate în doi ani și jumătate.
Structura celui de-al treilea Pod va fi susținută de doi piloni, prin intermediul unor hobane din oțel special, dispuse simetric in sistem semi- harpă. De asemenea, se mai prevede amenajarea a patru benzi de circulație, cu cate două benzi pe sens, două trotuare prevăzute cu parapet pietonal și o pistă pentru bicicliști. Pentru accesul de pe diguri pe trotuarele podului se prevăd patru scări, cate doua scări pe fiecare dig, iar pentru siguranța circulației pietonale se vor amplasa parapete metalici de protecție pe rampe, viaducte si pod precum si pe scările de acces de pe diguri.
Biroul de presă al Primăriei Municipiului Satu Mare
Ügyes vagy mérnök ur, üdvözlek csak igy tovabb! Napholz jöhet tanulni! 😜😜😜
Ügyes vagy mérnök ur, üdvözölek csak igy tovabb! Napholz jöhet tanulni! 😜😜😜
e foarte bine sa betonezi la zero grade !
Se intareste mai repede… 🙂 😛 🙂
Peace! 🙂
Helău!
Dorele!
Suntem in 2020
Sau?
Tu ești inca in 1911?
Like! 😂😂😂
Degeaba, orice lucru nou e mai prost decat cele vechi : material mai putin, mai prost, mai putin metal, mai mult plastic, sa mearga pana trece garantia.
Poate fi cimentu lui peste in 2020 ca apa e veche de milioane de ani si tot ingheata la zero grade.
De Geaba
In 2020 unii beau apa congelată (!)………Te pui……!
da se zice ca la fiecare cifa e în minus cu un metru cub ! Strabag atenție aveți ceva șef de șantier corupt !!! Se zice ca dacă nu fura un metru cub nu data cu prețu !?!?
Oare cine a aprobat sa se faca acolo podul, si nu spre iesirea din oras? Ce logica are sa nu il fi facut spre capatul orasului ca sa reduci cat mai mult traficul greu prin oras???????????????????????????????
Oare consumati inainte de a lua decizii din astea??????????????????????
Se fac si acolo poduri. Traficul greu/intens va fi pe centura ocolitoare. Daca de peste 30 de ani era bine asa, acum chiar nu e bine?
Și în pod se fac poduri? La ieșirea din oraș spre Păulești nici vorbă se se facă pod! Nici măcar discuții nu au fost! Să vezi tu când va fi nebunie când coboară mașinile (și mașini-mașini nu trotinete) de pe pod și toate vor intra buluc-grămadă în sensul giratoriu prea îngust din Soarelui!😱 Podul trebuia făcut la limita cu Păuleștiul dar probabil deranja niște viloaie. Așa că după ce vafi gata noul pod repede vom constata că am dat la r@h@t o palmă. Aproape.
Podul ala va fi facut cand se va inchide in inel “centura “. Adica veci ( niciodata ) ! Strada Jubileului pentru acel pod a fost gandita acum multi ani , pe vremea cand se mai si gandea , pacat ca nu s-a facut atunci pod .
Asta se mulțămește lui Anderco și lui Gunthner. Proiect vechi de cel puțin 20 de ani. Asta ca să știți pe cine să pomeniți la “rugăciune”. Aștept “surprizele nebănuite pe traseu” din cauza tărăgănării proiectului. Dacă însă nu vor fi nu înseamnă că proiectul a fost bine făcut ci doar că am avut noroc chior.
se lucrează pe vechile proiecte vizate de Tovarășul Nicolae Ceaușescu
Pe prima poza, unde-i masca sefu? Dar macar se vede ceva miscare, sau cel putin pare sa apara.
@ Paul Melynda, cred ca esti pe spate.
Tu chiar ai crezut ca vor fi la fata locului 200 de autobetoniere ?
Iar mae plange pentru 1mc de beton.
in titlu ati pus doi de 0 ( zero ) in plus la numaru de betoniere !! poate 2 betonire fac fiecare 100 de drumuri
Am vrut sa trec podul…. Sute de betoniere la intersectie ! Am crezut ca e ziua betonului. Cred ca erau vreo 400 , coada se intindea pana in Lazuri. In parcare la mec inca 280(pe alea le-am numarat) au fost asezate si una peste alta ca nu era loc in parcare . 4 erau in kauf si 12 in mall. La lidl nu am intrat dar de afara parea beton
De fapt se vor folosii sute de betoniere ca sa nu consume benzina. Betonierele vor sta doar in coada si vor turna betonul de la una la alta pana ajunge la destinatie. GENIAL!
Sunt curios dacă au folosit aditivi specifici pentru turnarea pe temperaturi scăzute. Sau vorba românului las că merge și așa mai ales că procesul este unul exoterm.
Buna, nu e problema decat sub -5 grade. Cimentul face reacție chimica care ridica temperatura structurii, adica la -5 grade afara, structura va avea temperaturi pozitive;
Sub -5 e bai, dar nu e cazul!
Castiga bani in timpul liber.
La inregistrare primesti un bonus.
Inscrie-te aici https://bit.ly/2VVXUGc
Tu și cu gagica aia de Alice care nu puteți de voi. 😱😤🤮😲🤯😖😜🥶🤢☹😧🥴😢😫🤪😥😨😰🤮😪😤😞😒😧☹
Vai vai,nimic nu e bun ptr voi,daca e alb,de ce nu e negru!
Credeti ca astia de la Strabag nu controleaza betonul, sau voi sinteti de parere ca construieste Govorica cu Tehnic Assist 😜😜😜
Ba, da nimic nu e bine…
Eu numai nu înțeleg un singur lucru. Dacă se găsesc finanțe pentru turnat betoane fără număr, fără număr cum de nu sunt bani pentru despăgubirea oamenilor pe ale căror teren se face de exemplu centura de ocolire? Eu nu am nici un interes financiar dar chiar nu pricep. Serios.