Ultima actualizare: azi, 16:16
Locale

Electrica Furnizare atrage atenția asupra unor practici înșelătoare. Fii informat!

Compania Electrica Furnizare atrage atenția clienților săi asupra riscurilor de a fi expuși unor practici înșelătoare intensificate în ultima perioadă. Electrica Furnizare susține dezvoltarea unui mediu concurențial și consideră esențial ca, odată cu liberalizarea pieței de energie electrică, clienții să își poată alege furnizorul potrivit, în condițiile în care sunt corect informați.

În acest sens, Electrica Furnizare informează clienții asupra faptului că ar putea fi căutați la domiciliu de „agenți de vânzări” care, sub pretextul existenței unui risc de oprire a furnizării energiei electrice, recomandă consumatorilor încheierea de noi contracte cu un alt furnizor. În unele cazuri, clienții sunt dezinformați cu privire la situația financiară a companiei Electrica Furnizare, iar în altele este invocată valabilitatea depășită a contractului actual de furnizare a energiei și obligativitatea de a încheia un alt contract. Vă reamintim, pe această cale, că un contract încheiat are o perioadă de valabilitate nedeterminată, doar ofertele fiind cele care sunt actualizate în momentul expirării lor.

Pentru a veni în sprijinul clienților, Electrica Furnizare le recomandă acestora o serie de acțiuni menite să preîntâmpine situațiile descrise mai sus:

  • Solicitarea legitimației de serviciu a agentului de vânzări pentru a putea verifica informațiile prezentate de acesta cu privire la identitatea și compania pe care o reprezintă;

  • Accesarea site-ului www.electricafurnizare.ro pentru a fi la curent cu activitățile desfășurate de companie;

  • Citirea cu atenție a conținutului tuturor documentelor prezentate; în cazul particular al reînnoirii ofertei din contractul pentru furnizarea de alte utilități sau servicii, care sunt pe diverse perioade determinate, este important pentru clienți să parcurgă cu atenție materialele puse la dispoziție, să verifice toate bifele din documentele prezentate, astfel încât să evite semnarea în același timp și a unui contract de furnizare a energiei electrice, fără ca aceștia să fi solicitat sau să fi dorit acest lucru;

  • Verificarea modului în care sunt folosite datele cu caracter personal şi documentele pe care clienții le pun la dispoziţia agenților de vânzări;

  • Contactarea Electrica Furnizare:

prin intermediul formularului de contact online, care poate fi accesat la link-ul: https://www.electricafurnizare.ro/asistenta/contactati-ne-in-scris/;

– la numărul de telefon 0244.406.006 (număr cu tarif normal);

utilizând funcția chatbot disponibilă pe site-ul electricafurnizare.ro;

– prin aplicația MyElectrica;

– în centrele de relații cu clienții;

Pentru orice informaţii referitoare la ofertele companiei, la activităţile desfăşurate de reprezentanții acesteia, cât şi pentru sesizări referitoare la presupuse încălcări ale legii. Electrica Furnizare le mulțumește clienților pentru încrederea acordată și îi încurajează să sesizeze orice fel de practici neconcurențiale pentru a putea lua măsurile corespunzătoare.