Confederația Caritas România ( www.caritasromania.ro ), în colaborare cu mai multe organizații Caritas diecezane/eparhiale, implementează un program complex de asistență pentru refugiații veniți din Ucraina.
Pentru a întării echipa de coordonare a programului, căutăm:
Manager financiar:
Managerul financiar asigură managementul financiar al programelor implementate de Confederația Caritas în parteneriat cu organizațiile Caritas diecezene/eparhiale din România pentru refugiații din Ucraina.
Managerul financiar răspunde pentru monitorizarea sumelor trimise de finanțatori, planificarea transferurilor către partenerii de implementare, monitorizarea bugetelor (Confederația Caritas România și partenerii de implementare) și pregătirea rapoartelor financiare.
Cerințe:
- Studii superioare (de preferință cu masterat) în domeniul financiar sau de management
- Experiență: minim 2 ani
- Utilizare echipamente/aparatură/soft-uri/ permis auto: permis auto, MS OFFICE, google drive, aplicația de contabilitate folosită de Confederația Caritas România
- Limbi străine (care și nivel de utilizare): engleză – nivel mediu-avansat
Responsabil pentru monitorizare și evaluare (MEAL):
Responsabilul pentru monitorizare și evaluare implementează și susține, sprijinit de un specialist de la organizația partenera CRS, un sistem de monitorizare și evaluare și pregătește instrumentele și metodologiile folosite, pentru programele implementate de Confederația Caritas România pentru refugiații din Ucraina. Responsabilul pentru monitorizare și evaluare răspunde de gestionarea informațiilor și a proceselor de raportare. Are un rol important în managementul și calitatea datelor și în consolidarea schimbului de cunoștințe și a învățării în întreaga organizație.
Cerințe:
- Diplomă de licență în științe sociale sau alte domenii conexe necesare. O diplomă de master în domeniul relevant este un avantaj.
- Minim doi ani de experiență profesională.
- Experiență cu colectarea datelor digitale preferată.
- Experiență în lucrul cu beneficiarii programelor de asistență socială, cu funcționarii administrației locale și naționale.
- Competențe în folosirea MS Windows și aplicaților MS Office (Excel, Word, PowerPoint), cunoștințe de bază în domeniul de statistică sunt de preferat.
- Experiență cu software și sisteme electronice de colectare a datelor.
- Experiență în elaborarea formularelor de monitorizare și evaluare.
- Limbi străine: engleză – nivel mediu-avansat. Cunoștințe de limbile ucraineană sau rusă reprezintă un avantaj.
Ambele posturi sunt prevăzute pentru o perioadă de șapte luni cu posibilitate de prelungire în cazul în care Confederația Caritas România va continua să implementeze programe pentru refugiații din Ucraina pe o perioada mai lungă.
Locația pentru ambele posturi va fi la Satu Mare.
Dacă te interesează unul din cele două posturi, te rog să trimiți un CV (format Europass în limba engleză) și o scrisoare de motivare până în dată de 26 aprilie la adresa de email [email protected].