Ultima actualizare: ieri, 19:23

Locale

Alte 10 microbuze școlare electrice pentru localitățile din județul Satu Mare. A fost semnat contractul

Președintele Consiliului Județean Satu Mare, Pataki Csaba, a semnat, astăzi, cu Administrația Fondului pentru Mediu, contractul de finanțare pentru achiziția a zece noi microbuze școlare electrice cu o capacitate de 16+1 locuri și a unui număr de zece stații de reîncărcare.

Aceste microbuze vor ajunge la elevii din comunele Agriș, Doba, Gherța Mică, Halmeu, Homoroade, Păulești, Pomi, Santău, Terebești și Valea Vinului. Valoarea contractului este de 14.958.578 de lei.

Acesta este cel de-al doilea proiect pentru înnoirea mijloacelor de transport pentru elevii din județul Satu Mare. Consiliul Județean a semnat în urmă cu o săptămână contractul pentru achiziția a 26 de microbuze școlare electrice, cu fonduri europene prin Planul Național de Redresare și Reziliență, care vor ajunge, până la începerea noului an școlar, la elevii din comunele: Medieșu Aurit, Bătarci, Bixad, Lazuri, Moftin, Orașu Nou, Pișcolt, Supur, Tarna Mare, Viile Satu Mare, Andrid, Craidorolț, Culciu, Socond, Vama, Acâș, Apa, Beltiug, Căuaș, Cehal, Dorolț, Săcășeni, Săuca, Tiream, Turț și Vetiș.


CITEȘTE ȘI:

4 comentarii

  1. Pamant Răspunde

    Si vine intrebarea…daca sunt 100% electrice…in comune cum vor fi incarcate si unde , in ce statii…aaaa acuma stiu , Romania lucrului bine facut.Prima data , achizitionam microbusele si doar dupa ce le avem ne gandim ca nu avem statii de incarcare auto electrice.

    • comentator Răspunde

      Și stai când se vor trezi că nu ține bateria cât e traseul. Sau că primarul ca de obicei a folosit mașina pentru trasport școlar pentru alte scopuri și acum bateria este moartă, mașina stă la încărcat. Nu înțeleg de ce trebuie să stăm invers în șaua calului. Odată rezolvi infrastructura apoi te gândești să-l folosești. Că în rural se știe prea bine că și acum sunt la modă întreruperile de curent. Și atunci cum încarci????? Dar va sări imediat un soldat vajnic și voi afla că sunt cârcotaș. Probabil pe el nu are cum să-l afecteze că au rămas copiii în câmp. Sau nu-l interesează astfel de treburi minore.

  2. Pamant Răspunde

    Si vine intrebarea…daca sunt 100% electrice…in comune cum vor fi incarcate si unde , in ce statii…aaaa acuma stiu , Romania lucrului bine facut.Prima data , achizitionam microbusele si doar dupa ce le avem ne gandim ca nu avem statii de incarcare auto electrice.

  3. comentator Răspunde

    Luați de aici! Parte dintr-un articol de azi din presasm. Dar ca să vezi unii mai fac și jurnalism! Minune mare asta la noi!
    Mașinile/utilajele electrice își arată limitele în exploatare. Un exemplu este și la întreținerea Parcului Central din Piața Libertății. Noul utilaj electric achiziționat de Florisal – cu toate că este un produs din vârf de gamă – are probleme tehnice evidente. Motiv pentru care a și fost trimis în service, iar în schimb s-au primit alte două utilaje cu ardere internă, mult mai fiabile, durabile și mai eficiente în exploatare.
    Utilajul electric are o durată de exploatare după încărcare de doar aproximativ patru ore (deși în catalog se specifică o durată de exploatare de șase ore după încărcare), după care durata efectivă de încărcare este foarte mare, timp în care un angajat al Florisal, cu un program de opt ore, ajunge să șomeze restul de patru ore. Ca să nu mai vorbim de faptul că producerea energiei electrice are un impact evident asupra mediului.
    Pe de altă parte, utilajele cu ardere internă pot fi folosite în mod continuu, 24 de ore din 24 de ore. schimburi, dacă este nevoie. plătiți, iar Primăria Municip parametrii negociați

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.